Gå til innhold

EVGA GeForce GTX 780 / 780 Ti Classified


0l3M

Anbefalte innlegg

 

 

Et spørsmål :) kan jeg lagre Settings in Classy voltage Tuner? :) eventulet hvordan? :)

 

Det kommer i en oppdatering en gang i fremtiden i følge han som mekker programmet :p

 

Faen da... fikk samme resultater med 1.61 på minne og 1.175 på Core :D 1250/1700 greie 24/7 clocks tror jeg? :)

 

XD

Det var da svært kjipe clock til Classy å være. :S Tror nok du har mulighet til å klokke vesentlig lengre.

 

Skal du kjøre på så lav OC som 1200-1250 og under 1,2V, så er det ingen vits med så kraftig VRM som Classy har (og da kunne man like så godt kjørt på med standardutgaven).

 

Testet mitt 780 classy på luft i dag, og den gjorde 1380 MHz i Firestrike Extreme uten problem i hvert fall. Dette var da med 1,36V. Temperaturen kom ikke over 74 grader, men ved lengre perioder i f.eks Heaven, så kom tempen opp i noe og 80.

 

Not bad, og det er jo svært lav temperatur fortsatt.

 

Du har selvsagt husket å skru på vifta (f-eks 100%), og satt temp-target til 95 grader (virket som om du throttlet på svært lav temp) ?

Endret av Andrull
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Veldig merkverdig. Her i gården så blir faktisk Vdropp bittelitt høyere med 400MHz PWM.

Med 1,4Vcore = 1,362 (standard 260 MHz)

Med 1,4Vcore = 1,359 (400MHz PWM)

Hmm

Virker ikke som PWM freq virker hos deg?

 

Kan du kjøre høyere klokk i benchmarks?

 

Foreløpig bare viftekjølt, så må teste om noen dager med vann. :)

Kan kanskje sjekke med oscilloscop.

Lenke til kommentar

 

 

 

Når er det Kinpin utgaven kommer tilsalgs her tillands? Frister ikke å kjøpe ifra england (sparer jo heller ikke noe på d)

meina å ha lest at det er kunn bestilling?

hmm, EVGA selger ikke kortet men linker til en nettbutikk i England.

 

du har allerede 2 780 ti? why upgrade?

 

 

Vil ha det beste :) Evt vente på TITAN Black Edition...

Lenke til kommentar

 

 

 

Et spørsmål :) kan jeg lagre Settings in Classy voltage Tuner? :) eventulet hvordan? :)

 

Det kommer i en oppdatering en gang i fremtiden i følge han som mekker programmet :p

 

Faen da... fikk samme resultater med 1.61 på minne og 1.175 på Core :D 1250/1700 greie 24/7 clocks tror jeg? :)

 

XD

Det var da svært kjipe clock til Classy å være. :S Tror nok du har mulighet til å klokke vesentlig lengre.

 

Skal du kjøre på så lav OC som 1200-1250 og under 1,2V, så er det ingen vits med så kraftig VRM som Classy har (og da kunne man like så godt kjørt på med standardutgaven).

 

Testet mitt 780 classy på luft i dag, og den gjorde 1380 MHz i Firestrike Extreme uten problem i hvert fall. Dette var da med 1,36V. Temperaturen kom ikke over 74 grader, men ved lengre perioder i f.eks Heaven, så kom tempen opp i noe og 80.

 

Not bad, og det er jo svært lav temperatur fortsatt.

 

Du har selvsagt husket å skru på vifta (f-eks 100%), og satt temp-target til 95 grader (virket som om du throttlet på svært lav temp) ?

 

Fikk den jo billiger en de flese modellene (4.299kr :D)

 

Uansett så er 11 av 12 phases på Hk brent? det er tydeligvis et kjent problem for MSi hovedkort :(

Lenke til kommentar

Fikk den jo billiger en de flese modellene (4.299kr :D)

 

 

Uansett så er 11 av 12 phases på Hk brent? det er tydeligvis et kjent problem for MSi hovedkort :(

Ser de brent ut, eller lukter de funky?

 

Personlig så kjøper jeg aldri MSI, og anbefaler sjelden/aldri MSI-komponenter til noen.

Jeg sier ikke noe på det om folk kjøper det, for alt de tar i blir ikke til møkk men de driter seg stadig vekk ut. Og såpass at jeg og en del andre entusiaster der ute har fått nok.

 

Tror ikke Nizzen er særlig entusiastisk over en del av makkverket til MSI.

 

Lenke til kommentar

 

 

Vil ha det beste :) Evt vente på TITAN Black Edition...

 

hvorfor ikke vente til 880? du har 2 x 780 ti(ifølge signaturen din)

eg bare spør- er ikke hater eller noe slikt. syns bare at det er rart om du skal oppgradere fra 780 ti til titan,

vil du merke noe forskjell egentlig? eller er det E-penisn som gjelder? " eg skal ha det beste, fordi det er best av alt,"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...