Gå til innhold

EVGA GeForce GTX 780 / 780 Ti Classified

0l3M

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke du classy kort a?! Er vel ikke stort å skryte av det da gitt! ;) Mere spenning må til! :p
Joda :) men har den bare på luft :) spenningen er bare på 25+ da :p kanskje jeg kan bruke 1300/1750 da? :) men kortet mitt trothler på 75¤ er dette normalt? :)

Du kan jo bryne deg på disse :D

f4fd5aaa_3D11XX7439S.jpeg

91e55443_FSE7103S.jpeg

Lenke til kommentar

Jeg holder kjeft jeg :p haha!

men seriøst- har du skaffa deg nytt kort, og kjører nå på 1250 mhz? :p for DET hadde vært latterlig :tease:

Hahaa, Dette er bare prøving :p Har ikke prøvd høyere enda, men jeg tjente en H60 + 40kr på å sende den inn igjen da :D Teit at Komplett ikke kunne gi meg den 500lappen da jeg ringte og spurte :p

Jeg holder kjeft jeg :p haha!

men seriøst- har du skaffa deg nytt kort, og kjører nå på 1250 mhz? :p for DET hadde vært latterlig :tease:

Hvor mye har du på minne? Ser at du kjører 1200mhz core men har du OC minnet? :)

Lenke til kommentar

Når jeg hadde mitt 780 Classified fikk jeg 10488 i Firestrike @ 1306/1700, med stock 780Ti Classified fikk jeg 10900 i Firestrike med samme setup. Så du må nok godt over 1300Mhz tror jeg.

Jaja, Hvis jeg noen gang gidder å få Custom loop, Da har jeg en sjanse

EDIT: Kom just på at det koster sikkert 5+ høvdinger så bye bye Custom loop :p haha! :)

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...