Christian Thork Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Da var Biosen flashet Endelig uten den Jævla gpu boost 2.0 ;D Takk til Andrull Og Nizzen Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Men skal jeg øke de andre greiene i Classified Controller? Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Men skal jeg øke de andre greiene i Classified Controller? om du vil klokke minnet så bør du øke nr 2 som er vmem, nr 3 er PCIe V og den trenger du vel ikke øke når du bare har ett kort. 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Oki doki takk så bare nr 1 for core og nr 2 for minne Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Oki doki takk så bare nr 1 for core og nr 2 for minne Jupp 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 MSI afterburner er mye bedre å overklokke med er faktisk mer stabilt? vet ikke hvordan det skal være mulig egentlig, Men men Hvordan lagrer jeg i Classified Controller? og hvis jeg kjører 1.63v på minne hvor mye (sånn sirka) kan den gå opp? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 (endret) MSI afterburner er mye bedre å overklokke med er faktisk mer stabilt? vet ikke hvordan det skal være mulig egentlig, Men men Hvordan lagrer jeg i Classified Controller? og hvis jeg kjører 1.63v på minne hvor mye (sånn sirka) kan den gå opp? Bare prøv deg frem som oss andre. Høgre museknapp på tall for å lagre i PX. Endret 5. februar 2014 av Nizzen Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Men er det mulig å lagre innstilingene i Classy V Tuner? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Det hadde vært sykt digg i så fall. Omtrent hver jævla reboot så må jeg gjennom alle skjermkortene.Ettersom Evboten er så syyyykt treig å stille helt opp, så bruker jeg Classy V tuner for å stille opp til 1,35V og 1,72V mem (men tar lang tid med tre kort), og så videre med EVbot opp til 1,5V (eller hva jeg ender opp på). Tar jo faen meg 2-3 minutter hver eneste gang å justere opp kortene. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 er dette greit? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Greit det, men du klarer bedre. ;-) Spenningen er jo samme som den stiller seg på auto, så der har du masse å gå på. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Må du slå av og på pcen da ? Er det ikke bare å la den stå 24/7 ? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Det hadde vært sykt digg i så fall. Omtrent hver jævla reboot så må jeg gjennom alle skjermkortene. Ettersom Evboten er så syyyykt treig å stille helt opp, så bruker jeg Classy V tuner for å stille opp til 1,35V og 1,72V mem (men tar lang tid med tre kort), og så videre med EVbot opp til 1,5V (eller hva jeg ender opp på). Tar jo faen meg 2-3 minutter hver eneste gang å justere opp kortene. Når man har stillt ferdig evbot er det jo digg. Load profil er jo rimelig tidsbesbarende. Enda en grunn for å ha evbot Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 er dette greit? congratz me nytt kort- men eg håper du øker over 1250 mhz. for da har du bytta et kort og fått 50 mhz mer xD 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Profil... oO XDSå du har ikkje lagra profiler på evboot? Noob 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Haha spenningen er ikke høy denne gangen 1 Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Haha spenningen er ikke høy denne gangen eg bare spøker med deg mister 1 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Profil... oO XDSå du har ikkje lagra profiler på evboot? Noob Alt for komplisert og for innviklet grensesnitt. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Profil... oO XDSå du har ikkje lagra profiler på evboot? Noob Alt for komplisert og for innviklet grensesnitt. tar altså ca 10 sek 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå