Gå til innhold

EVGA GeForce GTX 780 / 780 Ti Classified

0l3M

Anbefalte innlegg

Vel, jeg sa du skulle ta DI. ^^ (tror jeg, :p)

Ville sent en ny mail forbå påpeke hvor idiotisk ordningen hørtes ut for deg og dem. Men ja... 4350 er fortsatt svært rimelig.

You said it Indeed :p Anyway så skal jeg sende noe de kaller Ris/ros mail :p

Syntes det var litt enkelt håndetring av sitvasjonen min :p Hvis jeg kan si det sånn. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wam bam 1440p 120hz på Qnix qx2710 evolution II til 2 344kr inkludert frakt + 150 kr i toll :wee:

Ganske grei benche skjerm dette til den prisen :w00t: Siden denne skjermen fungerte så bra så lurer jeg nesten på om jeg skal bestille et par til bare for gøy :p

Overklokkinga gikk VELDIG lett :)

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Wam bam 1440p 120hz på Qnix qx2710 evolution II til 2 344kr inkludert frakt + 150 kr i toll :wee:

Ganske grei benche skjerm dette til den prisen :w00t: Siden denne skjermen fungerte så bra så lurer jeg nesten på om jeg skal bestille et par til bare for gøy :p

Velkommen i klubben :p Er ikke ofte man kan si det til deg, så jeg bare måtte! Haha!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Velkommen i klubben :p Er ikke ofte man kan si det til deg, så jeg bare måtte! Haha!

Hvor mye betalte du for Yamakasi ?

Lenke til kommentar

Alt for mye! :rofl: Tror det nærmet seg 3500 inkl frakt. Frakten var svindyr. Over 1k tror jeg med DHL. Men fikk den etter bare fire dager fra S.Korea da.!

Lenke til kommentar

Alt for mye! :rofl: Tror det nærmet seg 3500 inkl frakt. Frakten var svindyr. Over 1k tror jeg med DHL. Men fikk den etter bare fire dager fra S.Korea da.!

Min kom også fra sørkorea, men jeg valgte "gratis" frakt. Altså bare 200kr eller.no Kom på 10 dager

Lenke til kommentar

Jaja, Så denne på Komplett sin Facebook side :p

hvis du har en grafikkort som kan yte 100%... så lønner aldri seg å kjøre grafikkortet mer enn 75-80% da du dreper og sliter ut grafikkortet... dermed vil ikke "300"-fps vare så veldig lenge ...

Kjører du dermed på 75% ytelse så vil GPU'en vare i 2-4 år og ha god nok FPS jevnt over årene.

Så når det gjelder overclocking generelt... aldri press noe mer enn 75-80% ytelse

Begynte å le litt!.... :D

Lenke til kommentar

Wam bam 1440p 120hz på Qnix qx2710 evolution II til 2 344kr inkludert frakt + 150 kr i toll :wee:[/size] [/size]

Ganske grei benche skjerm dette til den prisen :w00t:[/size] Siden denne skjermen fungerte så bra så lurer jeg nesten på om jeg skal bestille et par til bare for gøy :p [/size]

Overklokkinga gikk VELDIG lett :)[/size]

Hvordan blir det i forhold til TN 120HZ synes du. Den modellen har vesentlig lengre oppgitt responstid enn de koreaskjermene jeg har sett. Men de koster også ofte en del mer om du skal ha en særlig OC-bar.

8ms GTG er jo best case, og i teorien vil den bruke lengre tid på å endre en piksel helt, enn det tar før neste oppdatering. Ergo ser jeg for meg et konstant slør, hvor pikslene aldri vil bli helt skarpe/klare ved bevegelse. :s

Yamakasi hadde vel 5-6ms etter hva jeg husker.

Spør fordi jeg er interessert å ha en til. Slik at jeg har tre stykk, men da med den i midten med 120HZ, slik at jeg kan velge mellom surroundgaming eller 120Hz. Alt etter hvilket spill.

Lenke til kommentar

Jaja, Så denne på Komplett sin Facebook side :p

hvis du har en grafikkort som kan yte 100%... så lønner aldri seg å kjøre grafikkortet mer enn 75-80% da du dreper og sliter ut grafikkortet... dermed vil ikke "300"-fps vare så veldig lenge ... [/size]Kjører du dermed på 75% ytelse så vil GPU'en vare i 2-4 år og ha god nok FPS jevnt over årene.[/size]Så når det gjelder overclocking generelt... aldri press noe mer enn 75-80% ytelse [/size]

Begynte å le litt!.... :D[/size]

Hehe, what a load of pure bullshit. ^^

Folk spiller aldri 24/7 heller.

Men igjen. Folk som kommenterer på komplett er som regel ikke særlig vettuge eller har peiling overhode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...