sveibuen Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Bare ikke svi kortet ditt unge mann Stopp så langt du er kommet nå. Så prøver du heller å få spenningen litt ned. Les litt mer om kortet ditt og prøv så videre Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Hva skjer visjeg øker PEXVDD Og PWM freg. i Classy tuner? Selv med spenningen på minnet på 1.65 så vil den ikke klare 500+? Satan`s Drittkort ser ut som en Kraken g10 + en corsair h55 vil kjøle classy 780 veldig fint en som har laget sin egen "versjon" 60 grader ved load http://www.overclock.net/t/612436/official-corsair-hydro-series-club/24700 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 @ Ocn "Vega" Just did a little bit more testing to find out which cards will be sold: Loose timing BIOS Kingpin: 1424/8000 - 127.7 FPS Ti Classified: 1424/8500 - 134.0 FPS Valley Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 780 classy på tilbud hos komplett http://www.komplett.no/evga-geforce-gtx-780-3gb-classified-cuda/792256 (samme gjelder lightning) Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Jeg spør her eg uanstt om jeg har 770 Lightning Jeg skal kunne klokke dette kort bra, også å justere spenningen. Men faen da. Finner ikke Afterburner hvor jeg kan dette. Jeg har også switcha om bios på kortet, slik at jeg skal kunne gjøre dette. Gi meg en link viss dere har Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Fant en som skal være til Lightnign versjonen. Men får opp dette når jeg skal starte programmet: Some of MSI Afterburner components are expired, missing or corrupted..... Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Fant en som skal være til Lightnign versjonen. Men får opp dette når jeg skal starte programmet: Some of MSI Afterburner components are expired, missing or corrupted..... du kan oppgradere til 780 classy eller lightning nå 4300 kr Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Joda, men skal ha meg ny tlf. Så går ikke det da Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Skal kjøpe nytt kort å sende tilbake det gamle pga nå koster der 4.299kr + frakt på en 50lapp Anyway Msi afterburner overklokket mye bedre? Leste et sted at det har hendt med andre også? Jeg prøve å overklokke skjermen min til 70hz men det failet, Hvordan kan jeg fikse det= Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Skal kjøpe nytt kort å sende tilbake det gamle pga nå koster der 4.299kr + frakt på en 50lapp Anyway Msi afterburner overklokket mye bedre? Leste et sted at det har hendt med andre også? Jeg prøve å overklokke skjermen min til 70hz men det failet, Hvordan kan jeg fikse det= skal du sende kortet tilbake- og så bestille pånytt? fordi prisen er kutta ned 10% 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Skal kjøpe nytt kort å sende tilbake det gamle pga nå koster der 4.299kr + frakt på en 50lapp Anyway Msi afterburner overklokket mye bedre? Leste et sted at det har hendt med andre også? Jeg prøve å overklokke skjermen min til 70hz men det failet, Hvordan kan jeg fikse det= skal du sende kortet tilbake- og så bestille pånytt? fordi prisen er kutta ned 10% Njaa.... Også mtp at det overklokket som shiiit Skal bestille i helga Jeg taper ingen ting på dette, Derimot så tjener jeg et (mest sannsynelig) et bedre kort + 500kr Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Skal kjøpe nytt kort å sende tilbake det gamle pga nå koster der 4.299kr + frakt på en 50lapp Anyway Msi afterburner overklokket mye bedre? Leste et sted at det har hendt med andre også? Jeg prøve å overklokke skjermen min til 70hz men det failet, Hvordan kan jeg fikse det= skal du sende kortet tilbake- og så bestille pånytt? fordi prisen er kutta ned 10% Njaa.... Også mtp at det overklokket som shiiit Skal bestille i helga Jeg taper ingen ting på dette, Derimot så tjener jeg et (mest sannsynelig) et bedre kort + 500kr Jeg nekter å tro at de gir deg 500 og nytt kort fordi det er billigere nå enn da du kjøpte det. En vanlig skjerm kan ikke klokkes, så det er ikke verdt forsøket. Det er flere koreanske skjermer som har denne muligheten. Må bestilles på ebay o.l. Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 hadde heller spurt om du kan få tilbake 500kr- i og med at du kjøpte classy for noen dager siden og fører deg litt lurt men å levere tilbake kortet fordi det ikke overklokker så mye som du ønsker, for så å få nytt og kansje få 100 mhz mer? er ren idioti- spesielt når du skal kjøre kortet på luft 1 Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Enig med TheGaame. Blir for dumt. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Hva om du bytter og får et kort som klokker lavere? Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Hva om du bytter og får et kort som klokker lavere? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Hva om du bytter og får et kort som klokker lavere? Dette er sant, Men de ville ikke gi meg tilbake de pengene, Snakket jo seffølgelig med de De sa at jeg skulle levere å så bestille på nytt Kan godt bli for dumt. Men tviler på at jeg får et dårligere kort .p But shit happends hadde heller spurt om du kan få tilbake 500kr- i og med at du kjøpte classy for noen dager siden og fører deg litt lurt men å levere tilbake kortet fordi det ikke overklokker så mye som du ønsker, for så å få nytt og kansje få 100 mhz mer? er ren idioti- spesielt når du skal kjøre kortet på luft Sikkert, Men de ville ikke gi meg tilbake pengene :L Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Latterlig dum og dårlig kundebehandling. Slikt fikset jeg alltid for kunder på elkjøp. Vi/de sparer tid OG kunden sparer tid og penger. Hvorfor de ønsker å få et ekstra demo-kort på toppen av det hele er ikke noe jeg kan skjønne. Tap tap prosjekt. Spesielt for dem. Win win for posten.no selvsagt. 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Jaja, så blir det siste bestilling fra Komplett, Hadde tatt DI, Men til 4.350 inkl frakt er ikke så galt for et Classy? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Vel, jeg sa du skulle ta DI. ^^ (tror jeg, ) Ville sent en ny mail forbå påpeke hvor idiotisk ordningen hørtes ut for deg og dem. Men ja... 4350 er fortsatt svært rimelig. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå