Gå til innhold

EVGA GeForce GTX 780 / 780 Ti Classified

0l3M

Anbefalte innlegg

Så det er ikke vits å levere tilbake? Ble uuuutrooliiig skuffet over Hynix minne, Det klarer ikke 500+ iallefall :( Men tenker å kjøre 1250/500 skal bare øke spenningen litt :)

altså, viss du har kortet ditt. Overclocker det så langt det går til et spillbart nivå- la os si 1250/1300 mhz.

så har du lite å hente ved å returnere kortet, og så HÅPE å få et kort som kan klokkes Høyere.

om du så returnerer kortet, og er meget heldig med et nytt, så kan det nye kansje overclockes til 1350-1400 mhz.. er det Verdt å vente ? vil spillopplevelsen din bli forbedret? - mest sannsynlig ikke, kansje snakk om 5 Fps mer

du skal kjøre kortet på luftkjøling. og du skal ikke overclocke det ekstremt. Saken er klar

IKKE RETURNER KORTET :)

slapp av, nyt det

Det Skal jeg :):D er 14år og tenkte etter at jeg hadde blitt sur `Du har et Ebga 780 Classified og er sur?`

Skal øke Volt til ca 1.2%%% Har ikke peiling ? :) Hvilket minne har du? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så det er ikke vits å levere tilbake? Ble uuuutrooliiig skuffet over Hynix minne, Det klarer ikke 500+ iallefall :( Men tenker å kjøre 1250/500 skal bare øke spenningen litt :)

Bare +500?!

Er ikke det svært bra da?

3500 er standard + 500 = 4000 MHz, altså 8GHz effektive (2000MHz reelle). Og har du overvoltet minnet?

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Det Skal jeg :):D er 14år og tenkte etter at jeg hadde blitt sur `Du har et Ebga 780 Classified og er sur?`

Skal øke Volt til ca 1.2%%% Har ikke peiling ? :) Hvilket minne har du? :)

-aner ikke hvilket minne det er på Asus kortet, tviler ikke på at det er Elpida eller Hynix. tror det er Elpida- når asus har lansert Gtx 780 "poseidon" med Elpida minne. men spiller ikke så stor rolle for min del :)

kjøpte kortet for 3270 kr hos CDON.com "januarsalg"

Spiller Bf4 stabilt i flere timer på 1280 mhz, Volt på 1.212. powertarget 110%

da er temperatur ca 75 grader +-( viftene er satt på automatisk)

Lenke til kommentar

Bare +500?!

Er ikke det svært bra da?

3500 er standard + 500 = 4000 MHz, altså 8GHz effektive (2000MHz reelle). Og har du overvoltet minnet?

Den klarte ikke 500 på minnet ;P Skal prøve å øke Volr :D men på mitt gamle 780 så var det 3000x2 altså 6ghz :) Men nå er jo Classy klokket til 1ghz (nesten) og så 1100 er i grenseland på stock Volt :D

Lenke til kommentar

Hvis du vil bli kvitt boost, kan du vel laste en bios som disabler boost ?

Ja, Kan jeg ødelegge kortet eller skade det ved Flashing? :)

Kan jeg endre på volten selv om valley kjører?

Hvor mye av levetiden blir minsket? :) ved å ha den på 1.25 f.eks :)

EDIT: hva er Stock Volt? I Classy Cont så står det 0.90000V

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Hvor mye skal jeg øke på Spennigen? 10? 100?

gå fra 1.210-->1.220 og oppover

Takk :) Så 1.2 er Stock Volt?=

Den justerer litt opp og ned, alt ettersom. Så stock volt er litt vanskelig å si. Men ved maks belastning så ligger de vel på rundt 1,15V. Sjekk med precicionX

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...