Gå til innhold

EVGA GeForce GTX 780 / 780 Ti Classified

0l3M

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

forresten fått ett av de gamle 780 classy kortene til Nizzen opp på 1406mhz core og 7000mhz mem @ 1,35v :D (greide 1455 også men da var det tidevis problemer med bilde, så måtte ned litt, ser bra ut til nå på den hastigheten hvertfall)

blir 61grader under hard stress testing, under spilling av skyrim med ett par hundre mods så blir det ikke varmere enn ca.50c (ligger generelt sett på 40-45c om det ikke "skjer" mye)

• Liker 1
Lenke til kommentar

forresten fått ett av de gamle 780 classy kortene til Nizzen opp på 1406mhz core og 7000mhz mem @ 1,35v :D (greide 1455 også men da var det tidevis problemer med bilde, så måtte ned litt, ser bra ut til nå på den hastigheten hvertfall)

blir 61grader under hard stress testing, under spilling av skyrim med ett par hundre mods så blir det ikke varmere enn ca.50c (ligger generelt sett på 40-45c om det ikke "skjer" mye)

Flott du er fornøyd da :thumbup:

Ps: De kommer opp til ca 1500 med enda mere juice ;) (les evbot :green: )

Lenke til kommentar

Det er jeg som måtte kvitte meg med den 780 ti classified.

surt nok. :hm:

¨Vell Vell, Lykke til da :)

Takk takk :)

hvorfor måtte du selge?

Fordi det ble for dyrt for meg, har flyttet, kjøpt hus, ble dyrere en jeg trodde. :)

Satser på kingpin når økonomien er på rett kjøl igjen. :)

Lenke til kommentar
That said, I'd rather have TIR and a single display... than just triple displays (in part because you need six Titans and a friggin' Cray computer to run Cryengine3 across three screens with any acceptable detail).

Så da trenger jeg vel minst 3 stk. 780ti?

Blir dyrt dette her..

Lenke til kommentar

Trenge hjelp ASAP min Psu har bare en 8pin og en 6pin, Fikk med 2x6 = 8pin må jeg da ha 2st k6 pin eller kan jeg bruke en? :) Og jeg får ikke montert den 8pinèn den går halvveis in så men så stopper den, Har forsøkt å bruke kraft, MEN DEN JÆVLA KABELEN GÅR IKKE INN!!!

Tar vare på denne posten i arkivet mitt. Takk :D
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trenge hjelp ASAP min Psu har bare en 8pin og en 6pin, Fikk med 2x6 = 8pin må jeg da ha 2st k6 pin eller kan jeg bruke en? :) Og jeg får ikke montert den 8pinèn den går halvveis in så men så stopper den, Har forsøkt å bruke kraft, MEN DEN JÆVLA KABELEN GÅR IKKE INN!!!

Tar vare på denne posten i arkivet mitt. Takk :D

Fikset det! :D Men takk uansett ;)

Nå blir det litt bf4! Har ikke spilt på en måned :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...