Gå til innhold

EVGA GeForce GTX 780 / 780 Ti Classified

0l3M

Anbefalte innlegg

Merket endel flaskehals på cpuen min også med to stk 780 i sli.

Men er usikker egentlig fordi jeg har søkt endel på om i5 2500k blir en flaskehals eller ikke, og det som står er både at den vil gjøre det og at det vil gå bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men er usikker egentlig fordi jeg har søkt endel på om i5 2500k blir en flaskehals eller ikke, og det som står er både at den vil gjøre det og at det vil gå bra.

Problemet er at det ikke er så voldsomt mye å hente på å oppgradere CPUen din, du vil sikkert få bedre framerate med en 4670k, men definitivt ikke 2500 kr bedre.

Lenke til kommentar

Problemet er at det ikke er så voldsomt mye å hente på å oppgradere CPUen din, du vil sikkert få bedre framerate med en 4670k, men definitivt ikke 2500 kr bedre.

Jepp det var egentlig det jeg fant ut til slutt, så venter nok på nextgen og ser hvor stort hoppet blir da.

Lenke til kommentar

Kanskje han fant ut at han akkurat hadde blitt far. :wee:

Forklaring hvorfor det er samsungminne på 780ti Kingpin.

Mange "noobs" har klaget på at overklokking av minnet med vann/luft er dårlig..

http://kingpincooling.com/forum/showthread.php?p=26974#post26974

Hvorfor skulle det IKKE vært samsung på det beste skjermkortet?

Hynix til noobsa med "varmkjøling" og Samsung til de med "kaldkjøling", to begreper jeg kom opp med nå. :ph34r:

Lenke til kommentar

Hadde han duden bodd i Oslo hadde jeg faktisk kjøpt det 780 ti kortet. Så synd at han bor langt unna.

om han sender det - så er det snakk om 140 kr i frakt.

5140 kr, når det koster 6700 +- så kommer frakt i tillegg?

For den Prisen, hadde kjøpt det GLATT, men har kjøpt asus gtx 780 :)

Lenke til kommentar

Tidligere i dag så trodde jeg at jeg så den til 5700kr elns. Så tydelig at noen er desperate ja. :p

Hadde han duden bodd i Oslo hadde jeg faktisk kjøpt det 780 ti kortet. Så synd at han bor langt unna.

Ikke sant. :) Hadde kjøpt det glatt jeg også, om jeg hadde et eller to 780Ti classy fra før av.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Tidligere i dag så trodde jeg at jeg så den til 5700kr elns. Så tydelig at noen er desperate ja. :p

Ikke sant. :) Hadde kjøpt det glatt jeg også, om jeg hadde et eller to 780Ti classy fra før av.

hehe. litt større utfordring for deg, med tanke på eventuel ny oppgradering, 3 stk top grafikk kort koster skjorta :)

Lenke til kommentar

hehe. litt større utfordring for deg, med tanke på eventuel ny oppgradering, 3 stk top grafikk kort koster skjorta :)

Hehe, ja å kjøpe tre nye slike skjermkort kommer nok absolutt ikke på tale. En ting er prioriteringer, men å kjøpe nytt nå går rett og slett utover likviditeten. ^^

Uansett, jeg skal vel klare meg med de tre jeg har fra før. :wee: Hadde faktisk ikke vurdert 780Ti en gang. CPU og 3GB VRAM er faktisk det som holder meg igjen på vanlig Tri-SLI 780 classy, og Ti classy hadde nok bare gjort saken enda verre. :)

(holdt akkurat med nok minne i BF4 på 1200p, men når jeg testet 1440p så dundret FPS ned i avgrunnen, i klassisk "for lite VRAM" stil, og ble nødt til å jekke ned litt på grafikken)

Skulle jeg kjørt flere skjermer så blir nok ikke akkurat problemet mindre.

Da tar jeg heller 3 eller 4 stykk Titan. :)

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...