Gå til innhold

EVGA GeForce GTX 780 / 780 Ti Classified

0l3M

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da må du forte deg for nå er ett solgt så jeg har bare ett igjen.

:cry: Nei, jeg må nok investere pengene andre steder dessverre, uansett hvor mye det hadde fristet å virkelig overkjøre dere Classy Ti-folk. :innocent:

Å kjøpe PSU-komponenter ser ikke ut til å bli spesielt billig. :ph34r:

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Må jeg spørre om kjøleren er i metall?

Og hva er maks du har klart på air? Core/minne? :)

Hovedelen er selvfølgelig av metall men noe av pynten er jo av plast.

Hmm, på luft ja. Klokket de mest på vann men mener å huske at jeg kjørte på 14xx/19xx på luft i Vally på luft med vifta på 100% og vinduet åpent.

Lenke til kommentar

Er så usikker på 780Classy nytt vs Classy brukt, Og på 290(x) vs 780 Classy :p

Minhund er en som har peiling på overclocking, tviler sterkt på at han selger et kort som kan være skadet. hadde følt meg meget trygg på å kjøpe kort fra han. 3500kr brukt- eller 4700 +- nytt? du som er 14 år gammel- er vel ikke så lett å spare 1000 -1200 kr sånn uten videre? :)

Lenke til kommentar

Er så usikker på 780Classy nytt vs Classy brukt, Og på 290(x) vs 780 Classy :p

Kjøpte Nizzen sitt, eller en av de - pent pakket, så litt støv på toppen av kortet men ellers i tipp topp stand :)

+ at jeg hadde kjøpt et nytt selv og vil si at det er ikke noe forskjell, så lenge de er pent brukt og du får kvittering så er det ikke noe stress.

Lenke til kommentar

Kjøpte Nizzen sitt, eller en av de - pent pakket, så litt støv på toppen av kortet men ellers i tipp topp stand :)

+ at jeg hadde kjøpt et nytt selv og vil si at det er ikke noe forskjell, så lenge de er pent brukt og du får kvittering så er det ikke noe stress.

Minhund er en som har peiling på overclocking, tviler sterkt på at han selger et kort som kan være skadet. hadde følt meg meget trygg på å kjøpe kort fra han. 3500kr brukt- eller 4700 +- nytt? du som er 14 år gammel- er vel ikke så lett å spare 1000 -1200 kr sånn uten videre? :)

Sendte Mail til han :) Betaler heller 1000lapp for Garanti :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...