Gå til innhold

EVGA GeForce GTX 780 / 780 Ti Classified

0l3M

Anbefalte innlegg

Helt klart at det har skjedd en glipp her. Syntes det er rart at du føler behovet for å legge ut i det vide om akkurat dette her på forumet.

Dette kunne vært ordnet opp i uten problemer. Har du glemt at jeg sendte deg et nytt GTX 780 Classified fordi det andre klokket dårlig?

Mvh Haakon

Endret av **dp**
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var det ikke noen her som sa at Asic ikke hadde altfor mye å si ved tanke på overclock? :)

På 780ti virker det å ha mindre å si enn på vanlug 780.

På 780 brukte et høyt asic vesentlig mindre spenning en lav asic. På luft kan dette ha noe å si for oc pga varme.

Lenke til kommentar

Var det ikke noen her som sa at Asic ikke hadde altfor mye å si ved tanke på overclock? :)

Virker ikke å ha så mye innvirkning på overklokk på vann iallefall. Tre stk på jobb som har/hadde 780 Classy på vann, der ett hadde 75%, ett 79% og mine to 81.6 og 82.8 (tror jeg). Det på 79% klokka faktisk best :)

Lenke til kommentar

Tenker da fordi du får mye ekstra i frakt.

? Greit nok at du forventer noe nytt for ny pris, av prinsipp, men det må da være lettere, billigere og bedre å heller kreve et avslag eller tilsvarende.

Om jeg tenker på frakt? Men det gjør jeg ikke :) Jeg bare lurte på om kjøleren var av metall samme som Titan kjøleren er laget av :)

Lenke til kommentar

Om jeg tenker på frakt? Men det gjør jeg ikke :) Jeg bare lurte på om kjøleren var av metall samme som Titan kjøleren er laget av :)

Hva? Fra hvilken sammenheng er vi i?

Ps: Var en kommentar til OleMortenF sin opprinnelige melding som ble fjernet.

Du sier du lurte på om kjøleren var av metall, men hvilken kjøler snakker vi om da?

Bare så det er sagt, alle kjølere er i metall, men om de har et deksel i metall eller plast kan variere. (uten at det har så mye å si på noe annet enn at det kan se litt bedre ut og føles litt bedre).

Lenke til kommentar

Hva? Fra hvilken sammenheng er vi i?

Ps: Var en kommentar til OleMortenF sin opprinnelige melding som ble fjernet.

Du sier du lurte på om kjøleren var av metall, men hvilken kjøler snakker vi om da?

Bare så det er sagt, alle kjølere er i metall, men om de har et deksel i metall eller plast kan variere. (uten at det har så mye å si på noe annet enn at det kan se litt bedre ut og føles litt bedre).

Oisann ser ut til at jeg fikk logget meg inn med Face`en ;) Men om 780 Classy kjøleren var Metall (dekselet eller coveret?, Kommer an til hva du vil kalle det? :D) :)

Lenke til kommentar

1360mhz @ 1.3v på luft med det nye 780ti classy. 65,1 ASIC VS 74,2 ASIC. 0,9v vs 0,8875v på idle.

Ser ut som det siste er et bra luftkjølerkort :p

Vanntesting i morra.

Er det noe forskjell hvis jeg hadde klokket min Classy opp til 1200mhz vil jeg se noe Fps boost eller? Men uansett så har du klokket minnet? :) Si ifra hvordan det går på Vann :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...