Gå til innhold

EVGA GeForce GTX 780 / 780 Ti Classified

0l3M

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var vel nøyaktig det man kan forvente. Ettersom det er få ting Nvidia kunne gjort annerledes om de ønsker å plassere GTX 780 Ti mellom 780 og Titan, samt at det skal stemme med deres tidligere navngivning av Ti-versjoner. :)

Hadde det hatt flere Stream prosessorer (som Titan eller mer) så hadde det nok blitt kalt GTX 785 eller Titan Ultra eller noe i den duren.

Lenke til kommentar

updates gutta: blokker til EVGA Classy kommer i dag :D

nå vet jeg om en fyr som heter Morten som blir GREIT glad :).. og Rolf.. og Eivind.. og Haakon.. og Asle :D

You bet i am :p Nå er det bare å få tid til å tømme loopen, bytte til blokken og få tid til å benche litt. Alt parallelt med masse oppgaver på studiet :/

Lenke til kommentar

You bet i am :p Nå er det bare å få tid til å tømme loopen, bytte til blokken og få tid til å benche litt. Alt parallelt med masse oppgaver på studiet :/

Skal skifte slanger/pumpe/res/væske selv før jeg får opp systemet igjen. Godt jeg har frihelg! Er så lut lei luft på kortene :)

Her er alt klart, ingen tømming eller bygging trengs :D

360x60 + 280x60 radiator + pumpe og tank ferdig fyllt opp i egen loop, allt som trengs er å montere blokkene og fylle de med vann for så å koble de til loopen med QDC's :w00t:

Lenke til kommentar

Her er alt klart, ingen tømming eller bygging trengs :D

360x60 + 280x60 radiator + pumpe og tank ferdig fyllt opp i egen loop, allt som trengs er å montere blokkene og fylle de med vann for så å koble de til loopen med QDC's :w00t:

UUUSJ

Kunne gjort det samme, men er så drit lei av PrimoChillslangene da de er håpløse med EK kompresjonsfittings. Så da kan jeg like gjerne kaste inn noe Mayhems og få rensa loopen litt samtidig :)

Lenke til kommentar

:sick::sick::sick:

:rofl::rofl::rofl::rofl:

UUUSJ

Kunne gjort det samme, men er så drit lei av PrimoChillslangene da de er håpløse med EK kompresjonsfittings. Så da kan jeg like gjerne kaste inn noe Mayhems og få rensa loopen litt samtidig :)

Hadde 2 stk 7970 i den loopen før jeg jeg fikk 780 Classy som jeg bare koblet av. :)

Lenke til kommentar

blir spennende å se hva dere klarer.. hvem knekker 1500Mhz først? :D

Vi stiller ikke likt, Morten spiller med sleipe triks som vann chiller osv :p

Vi har derimot noe du ikke har, EvBot, er bare å glemme 1500Mhz uten den, du er heldig om du i det hele tatt klarer 1400Mhz i 3dMark uten botten.

Lenke til kommentar

Vi stiller ikke likt, Morten spiller med sleipe triks som vann chiller osv :p

Vi har derimot noe du ikke har, EvBot, er bare å glemme 1500Mhz uten den, du er heldig om du i det hele tatt klarer 1400Mhz i 3dMark uten botten.

Vi må få noen kuldegrader ute også så jeg kan dra nytte av 2 stk store vinduer som åpnes :D

Haakon du er hjertelig velkommen med ett kort hit så kan vi kjøre tri-SLI på vann, tar bare 10 min å hive ett kort til i loopen. :p

Endret av Minhund
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...