Blaz3r Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Kjøp av all leketøy er bortkastet penger joda er jo sant nok det. men det nizzen driver med er litt mer ekstremt bortkastede penger. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 joda er jo sant nok det. men det nizzen driver med er litt mer ekstremt bortkastede penger. Kanskje han har mere penger enn deg? Who cares, han har kunnskap nok til å vite at det ikke er lønnsomt, og enda så har han glede av det. En hardcore entusiast mao. 1 Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Kanskje han har mere penger enn deg? Who cares, han har kunnskap nok til å vite at det ikke er lønnsomt, og enda så har han glede av det. En hardcore entusiast mao. joda greit nok, skal ikke legge meg opp i det han gjør hehe. men er sikkert andre et sted som hadde trengt de pengene, men det er en annen diskusjon Lenke til kommentar
0l3M Skrevet 1. august 2013 Forfatter Del Skrevet 1. august 2013 Noen flere som har bestilt dette kortet og hvis hvor? Begynner å irriterere meg litt over de sinnsyke lange leveringstidene til Komplett, men kan ikke finne noen andre som selger dette kortet. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 (endret) Noen flere som har bestilt dette kortet og hvis hvor? Begynner å irriterere meg litt over de sinnsyke lange leveringstidene til Komplett, men kan ikke finne noen andre som selger dette kortet. Du kan iallefall slutte med å klage på komplett.no Her er det EVGA som ikkje leverer nok. De begynner å komme forskjellige plasser nå i EU. Jeg har bestillt fra entusiastbutikken Digitalimpuls.no Edit: Ser at du allerede er i evga tråden Sjekk her for mere info om 780 Classy http://www.evga.com/...1988872&mpage=1 Her er en link som er fin å ha i første post: http://www.overclock...ied-owners-club Endret 1. august 2013 av Nizzen Lenke til kommentar
0l3M Skrevet 1. august 2013 Forfatter Del Skrevet 1. august 2013 Ja jeg skjønner forsåvidt det Men da kortet ble lagt ut på Komplett så sto det "Bestilles kun ved ordre" Etter ca 5 dager kontaktet jeg Kompett før å høre hvordan det lå an, da fikk jeg beskjed om at kortet skulle komme 25 Juli. Noen dager etterpå står det ikke på lager. 42 stk. Ubekreftet 31.aug.2013. Så synes jeg har litt grunn til å begynne å bli små irritert Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Ja jeg skjønner forsåvidt det Men da kortet ble lagt ut på Komplett så sto det "Bestilles kun ved ordre" Etter ca 5 dager kontaktet jeg Kompett før å høre hvordan det lå an, da fikk jeg beskjed om at kortet skulle komme 25 Juli. Noen dager etterpå står det ikke på lager. 42 stk. Ubekreftet 31.aug.2013. Så synes jeg har litt grunn til å begynne å bli små irritert er vel bare å bestille et annet merke. asus f.eks. lager kjempe gode kort dem også Lenke til kommentar
0l3M Skrevet 1. august 2013 Forfatter Del Skrevet 1. august 2013 (endret) Da har jeg bestilt fra Supersmart for 250kr billigere en Komplett Endret 9. august 2013 av OleMortenF Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Komplett fikk inn 10stk idag på lager, så de som har pre ordra burde få kortet sendt allerede på mandag Lenke til kommentar
0l3M Skrevet 9. august 2013 Forfatter Del Skrevet 9. august 2013 Hvor har du fått den informasjonen fra? Snakka med de tidligere idag, da sa de at de ikke hadde fått noen enda Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Jeg så 2 på lager i dag, så noen har fått tilsendt i dag iallefall. Da regner jeg med at noen andre nettbutikker som har bestillt igjennom Norek også har fått, altså en del av de 10. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Hvor har du fått den informasjonen fra? Snakka med de tidligere idag, da sa de at de ikke hadde fått noen enda Så hvis du bestillte før i dag, så bør du sjekke inboxen din Noe sier meg at OleMortenF ikkje forhåndsbestillte? Endret 9. august 2013 av Nizzen Lenke til kommentar
0l3M Skrevet 9. august 2013 Forfatter Del Skrevet 9. august 2013 Jo jeg har forhåndsbestilt for 4 uker siden Snakka med de rett før 4 og de sa de ikke hadde fått noen. Står ikke noe nytt på Min Side på Komplett heller Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) LOL! Da er du blitt eid Fordi jeg vet 2 stk som har fått sendt Classified allerede fra komplett.no De hadde 2 stk på lager kl 12.00 i dag. Så hva de drev med er jammen med ikkje godt å vite. Tidelig fredagsfyll kanskje? Endret 9. august 2013 av Nizzen Lenke til kommentar
0l3M Skrevet 9. august 2013 Forfatter Del Skrevet 9. august 2013 Ordren min fra Supersmart er kommet så da kanselerte jeg fra Komplett. 250kr billigere en Komplett Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Ordren min fra Supersmart er kommet så da kanselerte jeg fra Komplett. 250kr billigere en Komplett Flaks for deg De har enda 5 på lager! http://www.supersmart.no/PartDetail.aspx?q=p:6639301;c:36132 Løp og kjøp! Endret 9. august 2013 av Nizzen Lenke til kommentar
0l3M Skrevet 9. august 2013 Forfatter Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Ser Multicom åsså har hvis det går tomt på Supersmart, står de har 5+ http://www.multicom....at-p/c/p6639301 Men Supersmart er utvilsomt billigst, skjønner ikke åssen de kan selge det så billig egentlig. Gleder meg Ser veldig mange som kjører kortet på 1350-1400mhz med stock cooler Endret 9. august 2013 av OleMortenF Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Dere har blitt eid jobber selv på lageret på komplett og jeg gjorde de klart for plukking idag (10stk)... Jeg rakk heldigvis å få mitt eksemplar idag på slutten av dagen, så nå har jeg helgen med litt kosing med classified Akkuratt satt det inn i pcen og bootet opp Endret 9. august 2013 av Iceman22 Lenke til kommentar
0l3M Skrevet 10. august 2013 Forfatter Del Skrevet 10. august 2013 Var jo litt rart ja Men gjør igrunn ikke noe av det så lenge jeg sparte penger ved å kjøpe av Supersmart Lenke til kommentar
0l3M Skrevet 11. august 2013 Forfatter Del Skrevet 11. august 2013 Iceman22, er litt spent på åssen kortet er Har du fått testa noe? Overklokking osv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå