Gå til innhold

EVGA GeForce GTX 780 / 780 Ti Classified

0l3M

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det som er neste steg. Men da må jeg vel inn med den jævla Link softwaren igjen... :hm:

Ja der kan du stille på om du skal kjøre single eller multirail. Men test først med 1 kabel fra hver av de 4 pci-e kontanktene. Altså 6+2...

Men med overklokk av 3930k og 2 stk classified så kommer man fort opp i VELDIG mange watt. Bare spør Morten :D

Han måtte bruke 2 stk psu for å få det skikkelig til. Derfor bruker jeg også 2 stk 1200i i hovedpc ;)

Det beste er også å putte i noen evga pci-e boostere i de ledige pci-e spora for ENDA mere stabil strøm i pci-e portene.

Skynet:

Just found out how many watt's makes my system shut down "reboot" at deafult GPU PT 300w + 180% slide = 540w for each GPU = 1080w + CPU @ 4.5 = 188w and up = 1268w my psu grant me 1250w by factory so at least the watts on my PSU won't lie. and yeah I do need add2psu asap.

I was running firestrike @ 1320 core clock / +500 memory @ 1.3v , The last scene on Firestrike pushe's more than 540w per GPU. crazzy huh..

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

bruker 4 PCIE 6+2 nå så får se om det hjelper. Corsair LINK gir meg diarè, må jo trykke 25 ganger på hver rail-slider for å få huke av OCP på dem... Elendig software, så det får være siste utvei. eVGA SuperNOVA 1500W PSU takk :D

Eller bare 2 stk psu, så får du mindre bråk også :)

Lenke til kommentar

Takker til dere begge! :)

Stort sprik på dine det var da @Minhund - jeg vet ikke hva man bør/kan forvente seg av Classy, i.o.m at de skal være mer overklokkingsvennlige, men...

@Duran har kanskje vært heldig - 2 kort med slike verdier, gir vel relativt synca kort.

Lenke til kommentar

Takker til dere begge! :)

Stort sprik på dine det var da @Minhund - jeg vet ikke hva man bør/kan forvente seg av Classy, i.o.m at de skal være mer overklokkingsvennlige, men...

@Duran har kanskje vært heldig - 2 kort med slike verdier, gir vel relativt synca kort.

Edit: @Minhund, hvilke volt har du klart å oppnå på det kortet som har 91,3AQ? stabilt.

Eller hvor lav volt kan du sette på det kortet for å oppnå samme overklokk som det med 78,2AQ, er kanskje bedre å spørre om.

Endret av KimmiK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...