Gå til innhold

EVGA GeForce GTX 780 / 780 Ti Classified


0l3M

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Testa min 3970x, satte offset mode til -(minus)0.040 på vcore, og da prima den 4.8ghz med 1.344v ifølge cpuz.. Ikke alle 4960x trenger så mye spenning. Men når minhund har en chiller på, så er det ikke så farlig. Tempen er lav uansett.

Din 3970X er omtrent som min 3960X ser det ut til :thumbup:

 

Satt vanntemp til 16C og da får jeg coretemps på rundt 50C under load noe jeg synes det er ok.

Lenke til kommentar

Blir mulig bestilling av et slikt når EK slipper vannblokkene. Er ikke noen overklokkingsguru akkurat, men litt leking må det bli. Spiller en del i 5760x1080, og mitt gode gamle 7950 begynner å slepe etter på de oppløsningene, selv om det klarer seg overraskende bra. Skulle gått for enda et 7950, men Prodigy'n huser bare ett kort, så da blir det 780 i stedet. :grin:

Lenke til kommentar

7950 sliter selv med 2560x1600, for ikke å snakke om oppløsningen som du spiller med. Hva slags spill spiller du siden 7950 ditt klarer å dra spillene på 5760x1080?

 

Spiller for det meste single-player spill i den oppløsningen. Selvsagt ikke på høyere innstillinger, men det drar f.eks Metro Last Light med normal-settings og holder seg for det meste over 70FPS. Har ikke prøvd BF3 etc. enda, men så lenge jeg holder meg rundt low-medium går det meste ganske fint. Hadde ikke forventet såpass når jeg først prøvde heller.

Lenke til kommentar

http://www.bit-tech.net/hardware/graphics/2012/01/31/amd-radeon-hd-7950-3gb-review/5

 

Over ser du hvor mange fps du kan forvente av et 7950 i bf3 med 5760x1080. De har brukt max settings, så du kan forvente litt høyere fps. Også har driverne forbedret iløpet av tida, vinner par frames der også.

 

Mye off topic nå, må slutte før vi får kjeft :tease:

Endret av samye83
Lenke til kommentar

Åssen score får dere i 3DMark Firestrike? :)

Dette kortet er jo helt sykt :confused:

 

Kjører kortet på 1333MHz Core og det kjører helt stabilt under spilling :wee:

 

FireStrike

http://www.3dmark.com/fs/892135

 

FireStrike Extreme

http://www.3dmark.com/fs/892290

 

 

Stemmer bra den der. Jeg får 10598 (latterlige 66p lavere enn deg) Da med en 4770k @ 4.6Ghz og 1333Mhz / 1620Mhz på kortet.

Lenke til kommentar

 

Kommer nok innom på fredag og tar med meg et hvis det opperer med Samsung-minne. :)

Det ene mitt har Samsung iallefall, kjørte nettopp Valley på +550 stock :)

 

Fikk inn 5 stk her i Trondheim, har 2 igjen. De har sikkert mange fler i Oslo. 99% sikker på at alle i denne batchen har Samsung, EVGA-Jacob har sagt at de har gått tilbake til Samsung. Dette var en helt ny batch :)

Lenke til kommentar

Det ene mitt har Samsung iallefall, kjørte nettopp Valley på +550 stock :)

 

Fikk inn 5 stk her i Trondheim, har 2 igjen. De har sikkert mange fler i Oslo. 99% sikker på at alle i denne batchen har Samsung, EVGA-Jacob har sagt at de har gått tilbake til Samsung. Dette var en helt ny batch :)

 

Vi fikk inn 25 i Oslo.

 

On another note har jeg akkurat vippet av IHS'en på 4770'en her, kjører direkte mount på die'en med CLU, full load på 1.4v maxer på 63,63,65,64c. Må si meg fornøyd med den mounten (max 2c forskjell på varmeste og kaldeste kjerne)

Endret av EggMan88
Lenke til kommentar

 

Vi fikk inn 25 i Oslo.

 

On another note har jeg akkurat vippet av IHS'en på 4770'en her, kjører direkte mount på die'en med CLU, full load på 1.4v maxer på 63,63,65,64c. Må si meg fornøyd med den mounten (max 2c forskjell på varmeste og kaldeste kjerne)

Mhz og Vcore?

 

Single 780 Classy og 4960X at 5509 MHz

post-152551-0-33714800-1380143291_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...