Andrull Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Du vil få bedre ytelse hvor minnehastigheten vil holde igjen systemet. Det vil mest sannsynlig variere en del etter når og hvor du er i spillet, samt at du har kraftig nok skjermkort og prosessor til at det vil ha noe å si. 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Hei,vil man få denne økte fps ytelsen med raskere minne med Ivy Bridge Z77 hovedkort også? Visst jeg fks oppgraderer mitt minne fra 1333Mhz til 2400Mhz,vil jeg da få en 5-10fps mer fks? Som her f.eks? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1514887&page=12&do=findComment&comment=20783473 Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 http://www.overclock.net/t/1411500/official-evga-classified-owners-club/1850#post_20752555 Hope in a hanging snore? Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 http://www.overclock.net/t/1411500/official-evga-classified-owners-club/1850#post_20752555 Hope in a hanging snore? Har dere bestillt inn flere 780 Classy på DI?? Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 er det mulig å finne ut hvilken minne det er på korta? Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 er det mulig å finne ut hvilken minne det er på korta? Du kan jo høre om noen gidder pakke ut alle korta og teste de? Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 er det mulig å finne ut hvilken minne det er på korta? Er ingen sikker måte å finne det ut uten å nappe av kjøleren å se på minne. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Er ingen sikker måte å finne det ut uten å nappe av kjøleren å se på minne. Men klarer minnet +600 eller kanskje +700, så er det nok samsung, ellers er det veldig gode fattigmannsminnebrikker Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Men klarer minnet +600 eller kanskje +700, så er det nok samsung, ellers er det veldig gode fattigmannsminnebrikker Er nok letteste måten å finne det ut på ja Men om du har Elpidaminne som klarer 700+ så er det jo ett fett Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 hehehe så med andre ord...det er et lotteri Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 hehehe så med andre ord...det er et lotteri Ja! Og noen av disse folkene kjøper opp hele lotteriet for å sikre seg nåla i høystaken. Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Ja! Og noen av disse folkene kjøper opp hele lotteriet for å sikre seg nåla i høystaken. Og leverer tilbake bongene man ikke vinner på. Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Merkeligste problemet her nå. Fikk nettopp Evbot'en i posten. Bootet pc'en først uten den og funket helt fett, skrudde maskinen av, koblet til botten og skrudde på. Null niks respons på skjermen, maskinen starter og lys på skjermkortet etc lyser, men får overhode ikke bilde på skjermen, nappe ut EvBotten funker heller ikke. Har ikke fått testet mer enn 20min før jeg måtte løpe ut, men tips tas imot med glede. Hvordan funker botten din MinHund. Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Merkeligste problemet her nå. Fikk nettopp Evbot'en i posten. Bootet pc'en først uten den og funket helt fett, skrudde maskinen av, koblet til botten og skrudde på. Null niks respons på skjermen, maskinen starter og lys på skjermkortet etc lyser, men får overhode ikke bilde på skjermen, nappe ut EvBotten funker heller ikke. Har ikke fått testet mer enn 20min før jeg måtte løpe ut, men tips tas imot med glede. Hvordan funker botten din MinHund. Tror du må flashe firmware på EVBot'en for å få den til å funke med 780 Classy, men har ikke fått min enda så har ikke fått testa selv... Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Tror du må flashe firmware på EVBot'en for å få den til å funke med 780 Classy, men har ikke fått min enda så har ikke fått testa selv... Noe vanskelig å flashe firmware på botten når jeg ikke får bilde med den koblet til, trådløs flashing funker dårlig Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Noe vanskelig å flashe firmware på botten når jeg ikke får bilde med den koblet til, trådløs flashing funker dårlig Sant det Tror nok nizzen eller minhund får hjelpe deg her! Evnt bestevenn Google Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Got it working again, dog ser det ikke ut som det er mye hjelp med botten. Kan ikke pushe med enn 1.375v før kortet maxer på 90c i en Valley run, hadde jeg kjørt testen noe lengre hadde temp bare fortsatt og steget. Nå blir det og vente på at EK slipper blokker, burde være rett rundt hjørne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå