Kyrre S. Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 LOL. Så lenge jeg folk slipper å jobbe eller bo i nærheten av fjordgataslummen så tror jeg nok beboerene i Sjetnemarka er bare glade. Mye rart som kommer og går der gitt. Mye pga. strippeklubben. For ikke å snakke om disse gærne PC-nerdene da. Strippeklubben er vel hva man kan forvente av slik establiment: Overpriset øl og veldig kleint! Skal ikke lyve å si at jeg ikke har vært på strippeklubb, men fy F det er rimelig døvt. Det jeg syntes er trist med TrHeim per nu er at Brukbar skal flyttes. Og så til føkkings Solsiden da. Feil side av byen! Prinsens gt. FTW! Lenke til kommentar
War Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Hvis man drar ut på byen har man for dårlig pc 1 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Hvis man drar ut på byen har man for dårlig pc Bah! RL > VR Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Fått pakke fra Sjetnemarka gitt. Lurer på hva dette kan være Gråstein. Fått pakke fra Sjetnemarka gitt. Lurer på hva dette kan være Sikkert dop. Shady strøk. LOL. Så lenge jeg folk slipper å jobbe eller bo i nærheten av fjordgataslummen så tror jeg nok beboerene i Sjetnemarka er bare glade. Mye rart som kommer og går der gitt. Mye pga. strippeklubben. For ikke å snakke om disse gærne PC-nerdene da. Bare dritunger som spiller CS 1.6 og narkolangere oppe i Sjetnemarka, det vet jo alle. Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 LOL. Så lenge jeg folk slipper å jobbe eller bo i nærheten av fjordgataslummen så tror jeg nok beboerene i Sjetnemarka er bare glade. Mye rart som kommer og går der gitt. Mye pga. strippeklubben. For ikke å snakke om disse gærne PC-nerdene da. Strippeklubben er vel hva man kan forvente av slik establiment: Overpriset øl og veldig kleint! Skal ikke lyve å si at jeg ikke har vært på strippeklubb, men fy F det er rimelig døvt. Det jeg syntes er trist med TrHeim per nu er at Brukbar skal flyttes. Og så til føkkings Solsiden da. Feil side av byen! Prinsens gt. FTW! Solsiden er klart best (og nærmest meg) Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Fyrer av et spørsmål. Vurderer å kjøpe et 780kort til for å kjøre i SLI. Noen av dere som vet av nettsider som selger standardkortet til 780? Finner kun med ASUS og EVGAvifter... Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 (endret) De har nok mer eller mindre blitt tatt av markedet. Og de som er igjen er overpriset deluxe da jeg tipper de har stoppet å produsere de for lengst. Beste ville nok vært å holde et halvåpent øye på bruktmarkedet på hw.no. Endret 1. november 2014 av Andrull Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 De har nok mer eller mindre blitt tatt av markedet. Og de som er igjen er overpriset deluxe da jeg tipper de har stoppet å produsere de for lengst. Beste ville nok vært å holde et halvåpent øye på bruktmarkedet på hw.no. At de er overpriset er sant, fant på multicom til litt under 5k... Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 (endret) Valget står mellom Gigabyte GHz Edition, og MSI Lightning Edition. Hvilket vil gjøre det best sammen med EVGA Superclocked i SLI? Follow-up spørsmål. Det er vel GHz edition jeg har linket til? For hvis det er, tror jeg at det er den jeg går for. Endret 2. november 2014 av Nlklas Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Skal vi høre på DuraN (og det burde vi vel med tanke på hvor mye hardware han er borti) så suger Lightning. Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Kjøp det av de du får billigst. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 (endret) Kan være verdt å nevne at du må ha fleksibel SLI bro for å bruke MSI Lightning. Etter som det kortet er større og ikke passer overens med EVGA SC. I værste fall på broen også være bittelitt lengre enn hva du vanligvis ville brukt også. Endret 2. november 2014 av Andrull Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 29. juli 2021 Del Skrevet 29. juli 2021 On 2/4/2014 at 6:41 PM, Nizzen said: 3930k @ 5200mhz 2133mhz ram 2x780ti stock (lol) Måtte bare se 5.2ghz med 3930k igjen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå