**dp** Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 brukerfeil av mr. 6 core. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) Som lovet Søtt. ^^ Alt på annet ser helt urørt ut, og kun den ene kondisen som ser ut som den har sprengtes og vrengt seg rundt. Litt spesielt. Endret 1. september 2014 av Andrull Lenke til kommentar
War Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Lodd på en feit ny en og vannkjøl den Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Hadde tenkt å gjøre det (etter at man har sjekket at den ikek sprang pga kortslutning tidligere i kretsen) for mr. Duran. Men han ønsket nå å kjøre den kjipe veien med RMA. Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Som lovet Søtt. ^^ Alt på annet ser helt urørt ut, og kun den ene kondisen som ser ut som den har sprengtes og vrengt seg rundt. Litt spesielt. Vet. Jævla merkelig. Tipper det var det kortet som laget ulyd hele tiden. RMA er jo best, ingenting er som 6500 kroner kreditt hos DI Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Melder meg inn i klubben, gadd ikke vente på 900 serien med custom vifte. Om noen har enkle tips til en noob for å overklokke ti classified (Litt er nok, trenger ikke å gå full Nizzen). Lenke til kommentar
FrankRJ Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Den er kjedelige. Monterer EK classy vannblokk og finner ut at bakplaten fra evga ikke er kompatibel. Alternativene er å bestille ny bakplate fra EK eller gå ut på jakt etter andre skruer som kan passe. YAY! Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Den er kjedelige. Monterer EK classy vannblokk og finner ut at bakplaten fra evga ikke er kompatibel. Alternativene er å bestille ny bakplate fra EK eller gå ut på jakt etter andre skruer som kan passe. YAY! Tror ikke det er den værste jobben da jeg har sett mange som bruker den comboen Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Enkelt å montere selv. M3-skruer med flatt hode, 8 eller 10 Mm. Om du bor i Trøndelag kan du ta en tur til DI, skal du få skruer av meg Lenke til kommentar
FrankRJ Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 (endret) Enkelt å montere selv. M3-skruer med flatt hode, 8 eller 10 Mm. Om du bor i Trøndelag kan du ta en tur til DI, skal du få skruer av meg Bor i Sandnes, Så litt avstand der Får se hva jeg finner på biltema Ut å jakte etter M3 5mm (ish) skruer til radiatorene og. Kan det stemme? For å montere de med viftene på innsiden. Edit* M3 10mm skruer passet som et skudd og Classified bakplaten er nå montert på sammen med EK classy vannblokken. Pent må jeg si Endret 6. september 2014 av Vittoro Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Hei! Trenger litt hjelp her, jeg har fra før et 780 classified (ikke TI), den er det flashet bios på for å fjerne gpu boost. Nå har det seg slik at jeg fikk et 780 Superclocked" w/ACX i gave, og kunne ikke takke nei. Var jo dumt at det ikke var Classified men to er jo bedre enn 1 ? Anyway, hvordan skal jeg gjøre dette for at begge skal fungere i SLI slik at det oppstår minst mulig problemer? Jeg regner med classified blir klokket litt ned til SC hastghet automatisk. Er det best å bruke vanlig stock bios på classified igjen ? Har ikke planer å endre spenningen, så noe ekstrem overklokking blir det ikke på de. Jeg sier meg fornøyd hvis jeg kan få de i en hastighet som er litt over stock av classified. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Bruk skynet bios på begge. Skynet for classy og for vanlig Det skal gå helt kanon Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 (endret) Bare pass på at de kjører lik frekvens, ellers blir det skikkelig dritt. Micro-stutter, blir til mini-stutter. Eller at det nye kortet throttler, enten pga. Powerlimit eller temp. F.eks ved å sjekke i GPU-Z eller presicionX. Ellers vil det nok funke knall. Endret 8. september 2014 av Andrull Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Husk fleksibel SLI-bro da PCB'en på SC er mindre Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Ok nice, det blir spennende å få satt det opp Takk for hjelpa folkens. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Fått pakke fra Sjetnemarka gitt. Lurer på hva dette kan være Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Fått pakke fra Sjetnemarka gitt. Lurer på hva dette kan være Sikkert dop. Shady strøk. 2 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 (endret) Fått pakke fra Sjetnemarka gitt. Lurer på hva dette kan være Gråstein. Fått pakke fra Sjetnemarka gitt. Lurer på hva dette kan være Sikkert dop. Shady strøk. LOL. Så lenge jeg folk slipper å jobbe eller bo i nærheten av fjordgataslummen så tror jeg nok beboerene i Sjetnemarka er bare glade. Mye rart som kommer og går der gitt. Mye pga. strippeklubben. For ikke å snakke om disse gærne PC-nerdene da. Endret 24. september 2014 av Andrull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå