Gå til innhold

EVGA GeForce GTX 780 / 780 Ti Classified

0l3M

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt feil sted å spørre, Men dere som er her overklokker jo to the limit og da må jeg spørre om jeg kan skade systemet mitt med å øke Blck bare bitte litt? (102.5) Det gir meg 4.611.7Mhz i Cpu-Z :D

Vet at det øker hastigheten til alt, men hvor går grensen på ASRock Z87 Formula? :)

Leser at det kan svi hele systemet, Men er usikker på om det er verdt det? Derfor spør jeg dere her :)

Lenke til kommentar

Neste gpuer, 880 , 880ti, titan2 , 895? noen ideer til hva som er i butiikene før mars? (TG)

Kan nesten ikke kjøpe noe før mars da det er kjipt å sitte med 4x av ræva kort når det finnes nyere

Hehe, Kanskje jeg også kommer på Tg, har ihvertfall lyst til, Må bare overbevise potensiell sjåfør og sjef i huset ^!^

EDIT: Så har jeg ikke anelse om svaret til spørsmålet ditt :p

Håper virkelig ikke at det kommer rev.2 av 880, Da blir jeg sur :O

Har allerede solgt det gamle hk`et mitt og min nåværende Gpu har en kompis resevert ^!^

Juist hav t2 sæiv som mor!

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Helt feil sted å spørre, Men dere som er her overklokker jo to the limit og da må jeg spørre om jeg kan skade systemet mitt med å øke Blck bare bitte litt? (102.5) Det gir meg 4.611.7Mhz i Cpu-Z :D

Vet at det øker hastigheten til alt, men hvor går grensen på ASRock Z87 Formula? :)

Leser at det kan svi hele systemet, Men er usikker på om det er verdt det? Derfor spør jeg dere her :)

LOL. 141 MHz BCLK, og selv der synes jeg det er ganske lite å tjene liksom. :p

Lenke til kommentar

LOL. 141 MHz BCLK, og selv der synes jeg det er ganske lite å tjene liksom. :p

Haha, På X79 plattformen så kødder ikke blck med andre hastigheter etter det jeg har lest, Om bare 1150 socketen kommer med DDR4 hovedkort om man noen gang vil oppgradere minnet :p

Lenke til kommentar

Hehe. Hvorfor vil man kjøpe noe som kødder med andre frekvenser enn de man ønsker? :-p

Nei x99/x79 for alle penga gitt. :-D

1150 gir meg grøsninger sånn sett. Joda jeg har z97 også, men den har blitt forvist som mediamaskin. :p

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

x99 på nye 2011 takk, vifter med visa

Haha. :-D

Hadde vært hyggelig om intel snart kommer med litt fler PCI-E kanaler enn 40. Synes de kunne kjørt noe flere pins for å oppnå det når de skifter ut platformen. Sokkel "2500" elns hadde vært konge. <3

Tenk på 3-4 skjermkort + areca + Intel SSD + annet kult.

Nå må jeg velge om jeg vil ha areca eller en PCI-e SSD eller GPU.

Lenke til kommentar

Hjelper vel lite når ikke Intel har forandret på sokkelen slik at det blir flere kanaler. Jaja, 40 kanaler holder vel inntil videre. :)

Hva hovedkortprodusenter kan gjøre er vel ganske begrenset. De kan kanskje dra ting litt frem og tilbake, men Intel er egentlig de som tar de største skuddene. :(

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...