Gå til innhold

EVGA GeForce GTX 780 / 780 Ti Classified

0l3M

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

EDIT. ser ut til at jeg må kjøpe meg et 780 kort, Da det jeg skulle kjøpe er plutselig defekt. Eller så må jeg spare til et 780Ti Sc. Blir nok det. Men enda en måned uten skjermkort da jeg ikke har mer en 5K.

EDIT: om noen skulle til å selge et 780Ti kort fra eVGA så send en Pm. (Classy, Sc, Ftw osv)

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Har også forhåndsbestilt ASUS PG278Q, men nå ser det ut til at jeg må ha SLI hvis jeg skal ha noe god FPS med WQHD. Noen her som kunne tenke seg å selge et brukt 780 Classified (ikke TI) ? Helst med Samsung minne, ikke Hynix. Føler det er litt waste å bruke over 4k på et nytt 780 når det føles utdatert...

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Hei hei alle pc gale venner=) Da har jeg visst joina 780ti classy klubben, bedre sent enn aldri :p Og nå tenkte jeg at jeg skulle teste ut litt oc'ing, så jeg flasha ln2 biosen til skyn3t rev2 bios, men den fordømte display drivern crasher hele tiden når jeg prøver noe? (har reinstallert driverne) :roll:

Lenke til kommentar

Ok, skal prøve å se om jeg finner den. Så ikke den på Owners club posten @ OC.net

Her er fasiten for å si det sånn ;)

http://www.overclock.net/t/1411500/official-evga-classified-owners-club

Uansett, så skal Rev 2 være den rette. I den så er det 2 filer.

skyn3t-ClassyTi-vBios-P0-BD har Boost Disablet, og det er den du vil bruke :)

Bruk også nyeste msi afterburner 301 eller.no

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Ok, skal prøve å se om jeg finner den. Så ikke den på Owners club posten @ OC.net

Her er fasiten for å si det sånn ;)

http://www.overclock.net/t/1411500/official-evga-classified-owners-club

Uansett, så skal Rev 2 være den rette. I den så er det 2 filer.

skyn3t-ClassyTi-vBios-P0-BD har Boost Disablet, og det er den du vil bruke :)

Tydeligvis, for jeg finner en ikke der! :p men fant en bios andrull posta waay back her inne;

EVGA 780 Classified skyn3t rev.3 bios

vBios-v380.80.21.01.80-LN2.zip 131k .zip file

Kjører skyn3t-ClassyTi-vBios-P0-BD rev.2 atm,

men den funker dårlig. eller så er det vel pga jeg bruker PX istedet for Afterburner

Endret av Bønna
Lenke til kommentar

Åja, så ikke at det var vanlig 780 skrep hehe. nei, da styrer jeg unna den!

Men synes jo fortsatt det er underlig at den rev.2 biosen jeg bruker bare crasher display drivern, noen ideer?

Installer driveren på nytt kanskje? Sjekk også msi afterburner. Er du sikker på at du installerte biosen riktig?

nvflash --protectoff

nvflash -4 -5 -6 biosname.rom

Lenke til kommentar

Åja, så ikke at det var vanlig 780 skrep hehe. nei, da styrer jeg unna den!

Men synes jo fortsatt det er underlig at den rev.2 biosen jeg bruker bare crasher display drivern, noen ideer?

Installer driveren på nytt kanskje? Sjekk også msi afterburner. Er du sikker på at du installerte biosen riktig?

nvflash --protectoff

nvflash -4 -5 -6 biosname.rom

Ja, det er jeg sikker på. Ser feks. at GPU boost er borte nå. Re-installerte display driver etter jeg flasha bios. hmm :hmm:

EDIT: driveren fortsetter å crashe hvis jeg fjerner OC'n. Må restarte pcn for å bli kvitt det problemet, er det normalt? :)

Endret av Bønna
Lenke til kommentar

Halla noobs!

ASUS SWIFT PG278Q 27" WIDE TFT LED 144HZ BLACK
6 459,00 :xmas:

Jeg sliter med å skjønne en ting angående denne skjermen. Min oppfatning etter å ha lest om G-sync er at det skal kunne gi en "smooth" opplevelse selv om du er så langt nede som rundt 40fps.

Med 120/144Hz skjermer så er min oppfatning at samme fps som Hz gir det optimale resultat, dvs. 120fps på en 120Hz skjerm f.eks.

Hvordan blir det med spill jeg ikke klarer oppnå f.eks 120 eller 144fps på i 2560x1440 på Swift-skjermen? Bør det ikke likevel gå ganske smooth selv om jeg ender på f.eks 60fps så lenge den har G-sync? :hmm:

Endret av TXD1979
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...