Gå til innhold

EVGA GeForce GTX 780 / 780 Ti Classified

0l3M

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med å vente på

MSI GTX 780 Ti Lightning

LOL "staggering" 1314mhz boost. Biased much, det er jo ingenting,

Noen som har testet 780Ti Classy 1400mhz på luft? Eller er det kun 780Classy som er blitt testet?

Jeg testet bare 780 classy på luft på 1400mhz. Det gikk med 100% viftehastighet og coustom bios. Måtte ha ekstra vifter bak på kortet og vinduet oppe :p Det gikk igjennom firestrike og valley, men det var bare såvidt! Ikkje lett å holde kontroll på temperaturen!

780ti satt jeg direkte på vann da jeg brukte 780 blokkene på ti korta.

Lenke til kommentar

Da har jeg satt sammen handlekurven. 5800,- små kroner så er jeg innehaver av 780 Classy 2way SLI med en deilig EK vannbro. Så her kommer det store spørsmålet? Gjøre eller ikke gjøre? Har sykt lyst ... Men jeg blir sikkert ikke noe mer lykkelig av den grunn :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har et Kingpin som skal under vann nå. Blir interessant å se om det klokker bedre enn et middels 780Ti Classy :)

Spennende. Det burde jo være de beste chip'ene fra samlebåndet det der da.

Evga sier jo selv

"The ultimate GeForce GTX 780 Ti has arrived"

Lenke til kommentar

Da har jeg satt sammen handlekurven. 5800,- små kroner så er jeg innehaver av 780 Classy 2way SLI med en deilig EK vannbro. Så her kommer det store spørsmålet? Gjøre eller ikke gjøre? Har sykt lyst ... Men jeg blir sikkert ikke noe mer lykkelig av den grunn :p

pull the trigger... :D

Det blir nok det da .. Og så en ROG Swift skjerm hvis den får tommel opp. Da burde jeg være set for en stund (det sier jeg hver gang..).

• Liker 1
Lenke til kommentar

pull the trigger... :D

Det blir nok det da .. Og så en ROG Swift skjerm hvis den får tommel opp. Da burde jeg være set for en stund (det sier jeg hver gang..).

Haha. Du får tommel opp fra meg. Jeg burde få byttet ut min 27tommer, 60hz, 1080p skjerm snart. Tror nok et 780ti er litt overpowered fpr det ^^

Lenke til kommentar

Veldig off-toppic: Men vet dere hvordan merket Palit er? Vurdere jeatstream kortet da det passer mitt budsjett. Har gjerne lyst på 780Ti Classy, Men de koster langt over 5500kr :p

EDIT: Dette kortet. http://www.palit.biz/palit/vgapro.php?id=2240

EDIT2: War anbefalte MSI, Men er ikke så veldig glad i merket etter det HK døde. Evga er veldig dyrt, Selv for refrence. Men det beste merket. Asus er etter Evga. Asus er billigere selv med en custom pcb.

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Med tanke på klokking og bruk under last 24/7 ja og støy.

Har flere kort en de fleste her har hatt siste 5 år og kommer til å kjøpe neste 20 år og det kortet jeg valgte å sette hjemme var MSI 780ti^^

Stillest og kjøligst på classy-stock-klokk.

Kjøpte en 780ti gigabyte OC idag som står upakket, de 3 viftene slår ikke MSI-kortet, har flere av de gigabytene dette skal få så med på et datasenter.

Lenke til kommentar

Har flere kort en de fleste her har hatt siste 5 år og kommer til å kjøpe neste 20 år og det kortet jeg valgte å sette hjemme var MSI 780ti^^

Kjøpte en 780ti gigabyte OC idag som står upakket, de 3 viftene slår ikke MSI-kortet, har flere av de gigabytene dette skal få så med på et datasenter.

har du noen Asus kort?

Har lest at Palit er et litt billig merke. Så holder meg heller til de bedre merkene :)

Lenke til kommentar

Hadde som nevnt twin frozr av 580 og kortet klokket bra under luft. Sammenlignet det med referanse evga 580 under luft og msi var vesentlig vassere i bad company 2 og bf3. Satte så msi kortet under vann og det var selvsagt enda bedre. Ikke noe å kimse av nei. Men classy er i en klasse for seg selv ingen tvil

Lenke til kommentar

Ja har asus med svart og rød kjøler/ 2 vifter.

De kortene er verst av alle, den billige kjøleren kommer bort i viftene rett fra fabrikk.

Det ble noe bedre etter hvert som viftebladene ble slipt vekk så det ble plass.

Nå er det iallefall 0,00000001nm klaring.

Lenke til kommentar

Ja har asus med svart og rød kjøler/ 2 vifter.

De kortene er verst av alle, den billige kjøleren kommer bort i viftene rett fra fabrikk.

Det ble noe bedre etter hvert som viftebladene ble slipt vekk så det ble plass.

Nå er det iallefall 0,00000001nm klaring.

Så du ville ikke anbefalt de? DirectcuII kjøleren :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...