Christian Thork Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Sendte RMA forespørsel til komplett. Må jo uansett levere Hk til netonnet pga dødt minneslott. Vurderer å kjøpe et brukt 780Ti (classy eller ikke) kort. Om det kommer noe opp på bruktmarkedet snart. Men jeg kan jo ikke svikte eVGA heller Spurte om pengene tilbake på både gpu og hk Lenke til kommentar
War Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Lykke til, leverte 780ti til netonnet, sable texas da det må i tollen ol og bytte land. Gått en mnd, ikke hørt en skit. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Lykke til, leverte 780ti til netonnet, sable texas da det må i tollen ol og bytte land. Gått en mnd, ikke hørt en skit. Tusen Takk Håper det går fortere for meg. Hvis ikke så kjøper jeg et billig HK for å ha i mellom tiden. Lenke til kommentar
War Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Ville ha kjøpt med en gang, tipper det tar 2 uker bare å få den dit. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 (endret) Ville ha kjøpt med en gang, tipper det tar 2 uker bare å få den dit. Jeg har en q6700 som jeg kan bruke i mellomtiden, Men om skjermkortet eller pengene for det kommer før. Så bestiller jeg EDIT: vurderer nesten 290X, Men guud. Jeg hater egentlig AMD ^^ Endret 8. juni 2014 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
War Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Har en del 290x. Hold deg unna referansekjøler. Sparer ett laken, men trekker med strøm og er varmere og yter hakket under. Ett år så har man betalt mer i strøm en man tjenete på å kjøpe kortet^^ Men man sparer jo penger på all nedetiden maskinen får med BSOD Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 EDIT: vurderer nesten 290X, Men guud. Jeg hater egentlig AMD ^^ Hvorfor? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 EDIT: vurderer nesten 290X, Men guud. Jeg hater egentlig AMD ^^ Hvorfor? Hater de ikke helt da , kall meg en fanboy eller teit... Liker ikke at amd's produkter (cpu og gpu) Er varmere og bruker mer strøm. Cpuene har jo heller ikke nubbesjangs mot intels Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Blir jo litt usaklig å blande inn CPU da ^^ 290x med en vannblokk er rimelig heftige saker Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Blir jo litt usaklig å blande inn CPU da ^^ 290x med en vannblokk er rimelig heftige saker ..når mantle fungerer som det skal... Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 EDIT: vurderer nesten 290X, Men guud. Jeg hater egentlig AMD ^^Hvorfor? Hater de ikke helt da , kall meg en fanboy eller teit... Liker ikke at amd's produkter (cpu og gpu) Er varmere og bruker mer strøm. Cpuene har jo heller ikke nubbesjangs mot intels Så du sier at fordi produktene ikke er akkurat det du ønsker deg hater du selskapet som lager disse? Nå går jeg og legger meg, for den logikken er hinsides min hjernekapasitet. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 EDIT: vurderer nesten 290X, Men guud. Jeg hater egentlig AMD ^^Hvorfor? Hater de ikke helt da , kall meg en fanboy eller teit... Liker ikke at amd's produkter (cpu og gpu) Er varmere og bruker mer strøm. Cpuene har jo heller ikke nubbesjangs mot intels Så du sier at fordi produktene ikke er akkurat det du ønsker deg hater du selskapet som lager disse? Nå går jeg og legger meg, for den logikken er hinsides min hjernekapasitet. hater de jo ikke, Trodde du skjønte da det jeg gjorde ^^, Men liker ikke så godt amd produkter. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 EDIT: vurderer nesten 290X, Men guud. Jeg hater egentlig AMD ^^Hvorfor? Hater de ikke helt da , kall meg en fanboy eller teit... Liker ikke at amd's produkter (cpu og gpu) Er varmere og bruker mer strøm. Cpuene har jo heller ikke nubbesjangs mot intels Så du sier at fordi produktene ikke er akkurat det du ønsker deg hater du selskapet som lager disse? Nå går jeg og legger meg, for den logikken er hinsides min hjernekapasitet. hater de jo ikke, Trodde du skjønte da det jeg gjorde ^^, Men liker ikke så godt amd produkter. Jeg hater egentlig AMDKanskje du burde være litt mer forsiktig med formuleringene dine da Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 EDIT: vurderer nesten 290X, Men guud. Jeg hater egentlig AMD ^^Hvorfor? Hater de ikke helt da , kall meg en fanboy eller teit... Liker ikke at amd's produkter (cpu og gpu) Er varmere og bruker mer strøm. Cpuene har jo heller ikke nubbesjangs mot intels Så du sier at fordi produktene ikke er akkurat det du ønsker deg hater du selskapet som lager disse?Nå går jeg og legger meg, for den logikken er hinsides min hjernekapasitet. hater de jo ikke, Trodde du skjønte da det jeg gjorde ^^, Men liker ikke så godt amd produkter. Jeg hater egentlig AMDKanskje du burde være litt mer forsiktig med formuleringene dine da Ja, Du har sikkert rett, Men nå som det er sagt, Så var det litt tull Jeg skylder på at jeg var trøtt ^^ Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Skal levere kortet til komplett og prøve å få pengene tilbake. Ser kanskje ut som dere slipper å høre maset mitt (^^)... Hvis jeg tar et Asus 780Ti DccuII kort Skal heller få klokket det. tenker da å flashe. Så få core til 1200mhz og minnet til ihvertfall 1800mhz.. Haha, Planlegger allerede Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Hva med å vente på MSI GTX 780 Ti Lightning Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Hva med å vente på MSI GTX 780 Ti Lightning Price to high, Can barerly afford the 780Ti ^^ Neida, Men så har jeg et grafikk kort som kanskje runner minecraft ^^ 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Hva med å vente på MSI GTX 780 Ti Lightning Det suger... Derfor har man Classy Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Har ikke peiling egentlig Men hva er det Lightningen suger med? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Har ikke peiling egentlig Men hva er det Lightningen suger med? Man kan ikkje så lett stille VELDIG mye volt på kortet. Altså det gjør at det overklokker mindre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå