LordOfDarkness Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Tviler på at det er coil whine, virker som om det kommer fra viftene. Ulyden kan være tilstede selv uten noen belastning. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Ja, da er det bare stoppe viftene og se om det er de som skaper problemet? Enten så skraper de borti noe eller så er det lageret i vifta. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 (endret) Da ville jeg sendt det inn. Snakket med eVGA idag og det skulle ta 9dager fra den dagen jeg sendte det inn. De kunne betale frakt tilbake, så skulle jeg betale frakt til Plagsomt med CW, kanskje jeg kan betale for backplate likevell. Ds det koster (enkelthvis) 14eur for selve platen og frakten er på 16eur. EDIT: Frakten er på 300kr? Er vel ikke en billigere måte å sende på`? Endret 5. juni 2014 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Hmm. Snakket med Evga og komplett samt sendt en mail til netonnet. Evga sa det var en mulighet for at jeg måtte betale toll. Men har ikke opplevd det. Tror dere sjansen er stor når de merker varen som RMA? Dette var det de skrev: Hello Christian, our RMA Center is located in Munich Germany, you can use for shipping also local shipping companys. For the backshipping we will carry the cost.As our RMA Center is located in the EU there is a small risk that local customs might charge you import taxes for the replacement card.We always mark RMA returns as replacements and of no commercial value and so far we have never faced that someone in Norway needed to pay import taxes on this, I just wanted to make you aware of this. Regner med at sjansen er liten? Har ikke råd for øyeblikket til å betale 1100kr i moms :/ Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 EVGA nevnte at det aldri har skjedd før, men at slike feil har potensiale til å oppstå. Det er jo uansett feil, så da får du vel bare kontakte de som prøver å prakke på deg MVA + Toll. Men ja, alltids litt kjipt med slikt. Fikk selv et gratis minnesett fra Kingston, som endte opp med at jeg måtte betale 500kr i toll+MVA... Men det var altså kingston sin feil, og ikke posten. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 EVGA nevnte at det aldri har skjedd før, men at slike feil har potensiale til å oppstå. Det er jo uansett feil, så da får du vel bare kontakte de som prøver å prakke på deg MVA + Toll. Men ja, alltids litt kjipt med slikt. Fikk selv et gratis minnesett fra Kingston, som endte opp med at jeg måtte betale 500kr i toll+MVA... Men det var altså kingston sin feil, og ikke posten. Jo, Sånt skjer jo. Tror jeg må gå via komplett da den billigste metoden koster 320kr. Regnte med ca 150kr, ikke de dobblete :/ Vurdere å gå via komplett nå. Men det tar en hel måned, Evga tar 9 dager :F Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Jeg hadde lett betalt 170 kr ekstra for 9 dager kontra 30. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Det er ikke 150, Nærmere 350-400kr :/ Har faktisk ikke råd til frakt for øyeblikket. Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Skjønner ikke hvorfor du gidder ta det med eVGA. Reklamer der du kjøpte kortet. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 (endret) Skjønner ikke hvorfor du gidder ta det med eVGA. Reklamer der du kjøpte kortet. Tror jeg skal det. Det er bare at komplett`s kunde service er ræva iforhold. De sender kortet tilbake kortet om de ikke får Cw. Mens Evga gjor ikke :I Tar også 3 ganger så lang tid... Endret 6. juni 2014 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
inside_482753 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 send inn kortet til komplett. eneste riktige å gjøre. Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Skjønner ikke hvorfor du gidder ta det med eVGA. Reklamer der du kjøpte kortet. Tror jeg skal det. Det er bare at komplett`s kunde service er ræva iforhold. De sender kortet tilbake kortet om de ikke får Cw. Mens Evga gjor ikke :I Tar også 3 ganger så lang tid... Komplett bruker ikke tre ganger så lang tid. Garantert. Såklart sender de kortet tilbake om de ikke finner feilen? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 (endret) Skjønner ikke hvorfor du gidder ta det med eVGA. Reklamer der du kjøpte kortet. Tror jeg skal det. Det er bare at komplett`s kunde service er ræva iforhold. De sender kortet tilbake kortet om de ikke får Cw. Mens Evga gjor ikke :I Tar også 3 ganger så lang tid... Komplett bruker ikke tre ganger så lang tid. Garantert. Såklart sender de kortet tilbake om de ikke finner feilen? Brukte 34Dager sist... EDIT: Får høre med Evga om de kan betale frakt. Blir sikkert litt uhøflig, Men men, De sa de kunne inportere varer fra Evga store om jeg trengte. (Hk, Psu, Gpu osv) så kanskje jeg satser på et HK hvis netonnet gir meg tilbake pengene for mitt nåværende Hk, Har ikke sendt det inn enda Endret 6. juni 2014 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 send inn kortet til komplett. eneste riktige å gjøre. De sendte mail til meg. De skulle se om de kunne ordne noe. Venter nå på svar Dette er tydelig hvis partneren til eVGA (eller ihvertfall de som importerer) https://www.norek.no/k/kd.aspx?bn=10000 Jeg visste ihvertfall ikke det Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Du ser ikke at nettsiden til Norek ligner mistenkelig mye på en annen nettbutikk sin side? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Kan det være Komplett? Eller MPX ^^ Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Kan det være Komplett? Eller MPX ^^ Er nok det ja. Norek er leverandørdelen av Komplettgruppen. Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Bytta inn det ene av mine 2 evga SC ACX kort pga ulyd fra vifta. Fylte ut RMA melding på komplett sine sider, fikk nummer og merket pakken. Gikk på pickup point og leverte, 5 dager senere hadde jeg nytt kort. Snakket med Komplett supporten, dem tester ikke grafikk kort, bare sender det til leverandør og erstatter kortet. Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Bytta inn det ene av mine 2 evga SC ACX kort pga ulyd fra vifta. Fylte ut RMA melding på komplett sine sider, fikk nummer og merket pakken. Gikk på pickup point og leverte, 5 dager senere hadde jeg nytt kort. Snakket med Komplett supporten, dem tester ikke grafikk kort, bare sender det til leverandør og erstatter kortet. Dette stemmer ikke, men bra de var kjappe Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Bytta inn det ene av mine 2 evga SC ACX kort pga ulyd fra vifta. Fylte ut RMA melding på komplett sine sider, fikk nummer og merket pakken. Gikk på pickup point og leverte, 5 dager senere hadde jeg nytt kort. Snakket med Komplett supporten, dem tester ikke grafikk kort, bare sender det til leverandør og erstatter kortet. Du var veldig heldig da De sa selv at de skulle teste kortet. Ihvertfall han jeg snakket med på Chat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå