Gå til innhold

EVGA GeForce GTX 780 / 780 Ti Classified


0l3M

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

nVidia går som det suser!

 

 

NVIDIA Kicks Off Year With A $1.1 Billion Quarter, Cites Strength Of PC Gaming And Cloud Growth

 

 

http://hothardware.com/m/News/NVIDIA-Kicks-Off-Year-With-A-11-Billion-Quarter-Cites-Strength-Of-PC-Gaming-And-Cloud-Growth/default.aspx

 

Vel fortjenet!

 

Fordi de har laget flere teknologier designet for at forbrukere skal måtte velge dem og markedsfører det som om det ikke finnes reelle alternativ til dem?

Fordi de har gjort sitt ytterste for å presse prisene oppover det siste året?

Fordi de har lansert en ny "hjelpepakke" til spillutviklere designet for å gjøre det umulig for konkurrentene å optimalisere driverne for?

Eller?

 

Det er ingen tvil om at Nvidia gjør det bra, men det meste av det de gjør er dessverre ikke til forbrukernes beste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den dagen det kun er nvidia som står igjen (hvis det skjer) så er det vi forbrukere som sitter igjen med svarte-per. Intel sitter alene nå, og det vi har fått siden Sandy kom for 3 år sia er begredelig.

 

Ved neste bygging av pc så blir det nok 780 på meg, men jeg håper inderlig AMD kommer med noe heftig i R300. Håper de fokuserer på varmeutvikling/kjøleløsning, og får vekk den fæle plastikk looken de har på kjølerne sine.

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

Får vel samtidig da siden komplett gjør det også.

Skjermer henger langt etter as.

Jepp!

 

Derfor måtte jeg ha koreaskjerm i mellomtiden 1440p som er overklokket til 120hz for å ha nok å gjøre for skjermkorta :p Klarer 1440p i Bf4 med over 120fps hele tiden , så jeg er klar for swift :D

 

Koreaskjermen er grei til spilling, men ikkje like raske som 1080p 144hz skjermene mine :(

 

Har på følelsen at prisen blir ca 800$, Altså 300$ billigere enn Asus Titan Black nå :p

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Vurderer å ha en slik i midten av koreaskjermene på siden. Enkeltskkermspilling med 120Hz, og trippelskjerm på 60Hz (ikke sjans å spille trippelskjerm i 120Hz uansett)

 

Det er noe å tenke på at koreaskjermer med flere innganger ikkje er de som overklokker best :)

Slik er det iallefall med Qnix. Catleap har jeg ikkje testa.

Lenke til kommentar

 

 

Vurderer å ha en slik i midten av koreaskjermene på siden. Enkeltskkermspilling med 120Hz, og trippelskjerm på 60Hz (ikke sjans å spille trippelskjerm i 120Hz uansett)

Det er noe å tenke på at koreaskjermer med flere innganger ikkje er de som overklokker best :)

Slik er det iallefall med Qnix. Catleap har jeg ikkje testa.

Tenker ikke på å OC dem. (Kjøpte de før OC koreaskjermer ble særlig kjent) så har noen som knapt klarer 65Hz.

 

Når jeg kjører dem (surround-gaming) så var planen å kjøre alle tre skjermene i 60HZ, da 7680x1440 krever litt for mye til 120 FPS gaming. ^^

 

Så heller kjøre singel-skjerm med midtskjermen (Asus sin 120Hz) o 120Hz modus når jeg trenger ekstra glid.

 

Høres det logisk ut? :p

 

Edit: glemte å nevne at litt av ideen er å skru de fra hverandre og så slå de fast sammen uten plastdekselet. Og så feste enheten i en feit justerbar arm festa til veggen. Og med modifikasjonene for å få de tettest sammen og modde på et eget deksel, så er det greit at de ikke koster skjorta også. :p

Endret av Andrull
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor vanskelig må det være å bare lage en ramme som er 1mm tykk.

Dvs ha ramma sidelengs inntil skjermen og ikke over.

Er enig i deg at en par har stort potensiale til å gjøre det bedre, MYE bedre. Men litt av problematikken er vel at de ikke klarer å lage piksler helt ut i kantene, og dermed må ha en ramme som dekker over det "mørke" området. Må jo også ha noe som holder panelet og filterene fast.

 

Men når de da i tillegg slenger på ekstra plast på siden som stikker enda lengre ut, da blir det for dumt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...