ynos82 Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Er litt missfornøyd med svarene jeg kommer fram på i Oppgave 2 a og b og lurer på om noen kanskje kunne fortalt meg om svarene mine er riktig. på kom jeg frem til at svaret på a ble x=-24/4 eller x= -7/12 og y=13/2 eller y=1/2 og på b kom jeg frem til x=-17/24 eller x=5/24 og y=-1/24 eller y=7/8 Hadde vært fint om noen kunne bekreftet om jeg har fullstendig feil eller ikke Lenke til kommentar
bamsegutten Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Hadde vært fint om noen kunne bekreftet om jeg har fullstendig feil eller ikke Det kan du teste selv ved å sette x- og y-verdiene inn i likningene. Hvis du ikke får -1 eller 3/8 som svar, så har du ikke den riktige løsningen. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Det er veldig kjekt å kunne teste svar selv. Man har eksempelvis ingen fasit på eksamen. Det gir også en mye større forståelse... Lenke til kommentar
ynos82 Skrevet 14. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2013 takk ser ut som noe er feil men får klø meg i hodet litt til å se om jeg ikke klarer å finne ut hvor feilen har skjedd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå