Jakobsen2013 Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 (endret) Heisann. Hvis jeg vil ha frakta et par kofferter med klær fra Lillehammer til Bergen, hvilke alternativer har jeg? Det gjelder fra privatperson til privatperson. Så vidt jeg vet så går det ingen direktebuss som man kan frakte det med så da må jeg finne andre alternativer. Endret 14. juli 2013 av Jakobsen2013 Lenke til kommentar
3irik Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 "Noe" var veldig lite beskrivende. Hvorfor kan du ikke sende det med posten? Lenke til kommentar
Jakobsen2013 Skrevet 14. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2013 "Noe" var veldig lite beskrivende. Hvorfor kan du ikke sende det med posten? Fordi det er et par kofferter med klær og det vil være for dyrt å frakte det med posten da. Lenke til kommentar
3irik Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Fordi det er et par kofferter med klær og det vil være for dyrt å frakte det med posten da. Jeg tror ikke du vil finne noe som er betydelig billigere uten å sende en person ved siden av (og jeg tror ikke det blir billigere heller). Du kan evt. se om det er noen som bor i byen som studerer i Bergen. Er du heldig så får du hjelp mot en liten sum Lenke til kommentar
Jakobsen2013 Skrevet 27. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2013 Noen fler tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå