-kristoffer- Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg har et Audigy2-kort som jeg har litt rare problemer med. Under normale omstendigheter (altså at jeg kun bruker kortet til å avspille lyd, ikke opptak) fungerer ting helt fint. Problemet oppstår når jeg bruker mikrofon (feks til å prate med folk over nettet). Ting fungerer tilsynelatende normalt en god stund (variabelt hvor lenge, kan være alt fra noen sekunder til et kvarter kanskje), men så plutselig bare henger hele pc-en og jeg må resette. Jeg har i tillegg et lydkort innebygd i hovedkortet (MSI K7M2), jeg har forsøkt med dette både aktivert og deaktivert i bios. PC-en klikker uansett. Jeg har også forsøkt å plugge mikrofonen i hovedkortet og høytalerene i audigy2, men ting klikker da også. Hvis jeg derimot plugger både mikrofonen og høyttalerene i hovedkortet fungerer ting fint, men det er bare hvis jeg deakiverer Aufigy2 først! PC-en klikker altså bare jeg har aktivert Audigy2-kortet, selv om det ikke er tilkoblet noen lyd-enheter til det! Jeg har nyeste lydkort-drivere (oppdatert idag). Hva kan være galt? Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Har audigy 2 selv, og der fungerer ikke miccen i det hele tatt.. Skal prøve å formatere å se åssen det går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå