KakeMonster3 Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Heisann! Jeg lurte på om dere kunne hjelpe meg litt med dette eller har en aning av hva det kommer av. Mens jeg spillte TR så forsvant plutselig håret til Lara. Jaja tenker eg, sikkert bare en glitch som fikser seg neste gang jeg starter gamet. Et par minutter etterpå kommer det en cutscene hvor alt i scenen bortsett fra Lara blir ekstremt blurry, type du klarer ikke se hva som er i bakgrunnen/ rundt henne. Når scenen viste noe annet enn Lara var kun midten av skjermen vanlig og alt rundt var blurry og forvridd. Spiller litt videre og kommer til en passasje før radiotårnet om dere husker hvor man skal smyge seg forbi noen rør som er glodvarme og damp tyter ut. Der oppstår det enda et sånt fenomen, en oval ring rundt midten av skjermen/ akkurat der Laras overkropp er, er det eneste feltet som ser vanlig ut, alt rundt den ringen er sykt blurry. Når jeg åpnet og lukket menyen er det akkurat som menyfargene henger igjen i det "blurry/ tåkete" feltet rundt den ringen. Og ja, håret hennes mangler fortsatt. Dette fortsatte bare videre så jeg avsluttet spillet og vender meg nå til dere i håp om at noen kanskje vet hva det kommer av? Spillet har jo vart en liten stund til nå og det er førstegang det skjer. Jeg prøvde å ta screenshot men den ble bare helt svart. Innmari spesiellt fenomen om jeg kan kalle det det. Please help, Lara er mye penere med hår og uten all den tåka rundt seg. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 (endret) Skjermkort? Har du oppdaterte drivere? Hvike grafikkinnstillinger kjører du? Window eller Fullscreen? Om du kjører SLI eller CFX, har du prøvd å skru det av? Endret 14. juli 2013 av arni90 Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 14. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2013 Nvidia GTx 580, oppdaterte nett driverene til det. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Har du på eller av den der fancy hårteknologien - TressFX? Hvis du har det på, prøv å skru det av. 1 Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 14. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2013 jeg har den på ja. kan skru den av og se hva som skjer men trur du det har noe med all den blurringa å gjøre? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Som Zealuu skriver, skru av TressFX. Denne er ikke skikkelig støttet av nVidia-kort og bugger ofte. Skrur du den av får du et skikkelig fps boost også. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Hvis det ikke fungerer å skru av TressFX kan du prøve å rulle tilbake driverne til en tidligere utgave du vet fungerte bra, Nvidias drivere har den siste tida vært noe middelmådige kvalitetsmessig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå