Gå til innhold

Tomb Raider - Grafikkfeil

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg lurte på om dere kunne hjelpe meg litt med dette eller har en aning av hva det kommer av.

Mens jeg spillte TR så forsvant plutselig håret til Lara. Jaja tenker eg, sikkert bare en glitch som fikser seg neste gang jeg starter gamet.

Et par minutter etterpå kommer det en cutscene hvor alt i scenen bortsett fra Lara blir ekstremt blurry, type du klarer ikke se hva som er i bakgrunnen/ rundt henne. Når scenen viste noe annet enn Lara var kun midten av skjermen vanlig og alt rundt var blurry og forvridd.

Spiller litt videre og kommer til en passasje før radiotårnet om dere husker hvor man skal smyge seg forbi noen rør som er glodvarme og damp tyter ut. Der oppstår det enda et sånt fenomen, en oval ring rundt midten av skjermen/ akkurat der Laras overkropp er, er det eneste feltet som ser vanlig ut, alt rundt den ringen er sykt blurry. Når jeg åpnet og lukket menyen er det akkurat som menyfargene henger igjen i det "blurry/ tåkete" feltet rundt den ringen.

Og ja, håret hennes mangler fortsatt.

Dette fortsatte bare videre så jeg avsluttet spillet og vender meg nå til dere i håp om at noen kanskje vet hva det kommer av?

Spillet har jo vart en liten stund til nå og det er førstegang det skjer.

Jeg prøvde å ta screenshot men den ble bare helt svart.

Innmari spesiellt fenomen om jeg kan kalle det det.

Please help, Lara er mye penere med hår og uten all den tåka rundt seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...