I_R Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Hei Hvorfor blir ikke Hotmail kontoen min oppdatert slik at jeg slipper å flytte og slette mail både på hotmail kontoen og i live kontoen min på pc'n. og er det mulig å få live mailen på mobil, iphone? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 (endret) Jeg trodde alle Hotmail kontoer var migrert til outlook.com ? Hva skjer hvis du logger inn på outlook.com med din hotmail adresse da ? Jeg har en live addresse, og den funker på mobil ja, og funker på alle klienter som støtter POP Edit: Eller er det slik å forstå at du har 2 epost addresser ? Migreringen bort fra hotmail slår vel såvidt jeg vet ikke sammen kontoer, men du kan linke opp begge epost adressene på outlook.com slik at du får eposter fra begge. Jeg har f.eks både live addressen og gmail eposten min på outlook.com Endret 14. juli 2013 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
I_R Skrevet 14. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2013 logger jeg inn via outlokk.com kommer jeg inn i hotmail eposten min. har kun en hotmail adresse. jeg får alle eposter inn i live programmet men hvis jeg sletter en epost der ligger den fortsatt som ulest hvis jeg logger inn på hotmail kontoen min.. Lenke til kommentar
I_R Skrevet 14. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2013 (endret) beklager har nok hatt det litt travelt her, viser seg at windows live ordner opp i dette selv. Takker for godt svar =) Endret 14. juli 2013 av I_R Lenke til kommentar
I_R Skrevet 15. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2013 Er det en enkel måte å få kalender i windows live som bakgrunn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå