Skjeggape Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Hele byen er dekt av overvåkningskameraer, så trygg bør du føle deg Var selv i london i '08 med noen kollegaer, og skal definitivt tilbake! Lenke til kommentar
Krimt3k Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Kan anbefale deg å se musikalen Lion King på Lyceum. Relativt dyrt, men fyfader for en opplevelse. Det er virkelig noe en aldri glemmer. Tar du et søk på youtube kan du finne noen gamle klipp fra akkurat denne musikalen, helt sykt.Ellers så besøkte vi madame tussauds, veldig artig. Besøkte også museumet Ripley`s Believe it or not. Alt mulig usaklig ting, humor på høyt nivå. Ellers ta dere en tur innom Chinatown som nevnt. Dere må selvfølgelig få med dere buckingham palace Lenke til kommentar
Nelis_88 Skrevet 3. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2014 Alene i London er da ikke noe problem. Jeg har reist alene over hele USA et par ganger, og til østen. London føles mye tryggere enn Oslo. Hele byen er dekt av overvåkningskameraer, så trygg bør du føle deg Var selv i london i '08 med noen kollegaer, og skal definitivt tilbake! Takk Jeg er en sånn en som gruer meg i forveien, men når jeg først er på plass så går det, av erfaring, lekende lett. Får se, det blir uansett ikke før utpå høsten igjen, så har god tid til å myldre litt. Drar jeg ikke ta legger jeg det nok til bursdagen min i 2015 - jeg har oppsparte midler som skal gå til London uansett. Kan anbefale deg å se musikalen Lion King på Lyceum. Relativt dyrt, men fyfader for en opplevelse. Det er virkelig noe en aldri glemmer. Tar du et søk på youtube kan du finne noen gamle klipp fra akkurat denne musikalen, helt sykt. Ellers så besøkte vi madame tussauds, veldig artig. Besøkte også museumet Ripley`s Believe it or not. Alt mulig usaklig ting, humor på høyt nivå. Ellers ta dere en tur innom Chinatown som nevnt. Dere må selvfølgelig få med dere buckingham palace Takk for tips De tas med videre. Elsker Lion King, så skal vel ikke se helt bort i fra at jeg ser den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå