Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 (endret) Hei.. Jeg skulle nå installer noen drivere for lyd kortet mitt (altså det som støttes på hovedkortet). Problemet er at for en eller annen grunn vill ikke Windows lese. Windows registere at det er en CD-ROM på PCen, men den vil altså ikke lese fra CD.. Det kommer heller ikke opp noen CD-ROM ikon på "min datamaskin"... Skjerm bilde: Får CD-ROM i bios, men ikke i Windows.. Hadde vist koblet feil med høytalerne.. Men det funker fremdeles ikke med CD-ROM noe jeg trenger.. Endret 14. juli 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Ser det står et utropstegn på cd rom'en din. Får du opp noe info om du høyreklikker på den i enhetsbehandling og velger egenskaper? Kanskje den ikke har tilordnet stasjonsbokstav? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Ser det står et utropstegn på cd rom'en din. Får du opp noe info om du høyreklikker på den i enhetsbehandling og velger egenskaper? Kanskje den ikke har tilordnet stasjonsbokstav? Får dette opp: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Skal prøve å av installere , og installere driveren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Da fikk jeg fikset det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå