gkja Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Tvillingtre Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Jeg synes dette fungerer veldig bra - føler virkelig at jeg står under denne praktfulle trekrona. Nydelig lys og flotte farger. Kunne kanskje vært enda bedre om den laveste greina til venstre var borte, siden den er ute av fokus - men samtidig kan den understreke nærheten til treet. Du kunne jo også prøve ut hvordan det ville være med høydeformat her, men slik det er nå fornemmer man jo virkelig trekronas størrelse på en fin måte. Lenke til kommentar
gkja Skrevet 15. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2013 Takker for tilbakemeldingen Astrid. Er enig med deg att den greina med fordel kunne vært tatt bort. Men jeg retusjerte vekk ett par blader på den greina. Ellers har jeg ikke gjort noe med bildet. Tok også noen bilder i høydeformat, men de gikk rett i søppelbøtta. Fikk ikke fram det "mektige" inntrykket av treet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg