Gå til innhold

Prostitusjon - igjen

Anbefalte innlegg

Er der noen bevis på eksistensen av disse "bakmennenen" som tvinger alle prostituerte ut i slaveri?

Sexslaveri er dokumentert, men jeg aner ikke hvor stor andel av alle prostituerte i Norge som gjør det av fri vilje. Jeg har heller aldri kommet med noen påstander om det, jeg bare påpeker at loven prøver å gjøre nøyaktig det Yamaraj ber om.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sexslaveri er dokumentert, men jeg aner ikke hvor stor andel av alle prostituerte i Norge som gjør det av fri vilje. Jeg har heller aldri kommet med noen påstander om det, jeg bare påpeker at loven prøver å gjøre nøyaktig det Yamaraj ber om.

Så din "logikk" er hvis at ett fly slipper en atombombe så gjør alle det.

Slaveri innen sexhandelen er særdeles liten. Men, den kan gjøres stor hvis man tar Palermoprotokollen til grunn. For den sier forsåvidt at uansett hvor frivillig man er, hvis man står i gjeld, eller har fått hjelp så er man "traffikert".

Så mye for moral og individtanke.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Lovlig sexhandel er jo bra for samfunnet og de norske kvinnene som liker jobben sin.

http://www.youtube.com/watch?v=LtAtElpoRjo

Det er ikke mangel på norske horer i Norge. Synes dette yrket burde bli lovlig.

http://www.nettavisen.no/nyheter/article3600574.ece

Når yrket blir lovlig kommer Norge til å få mer skattepenger. Akkurat nå får staten ingen skatt fra prostituerte fordi alle jobber svart. La prostitusjon bli lovlig herregud. Jeg skal åpne bordell. Gratis sex og blowjob til alle medlemmer på diskusjon.no hvis prostitusjon blir lovlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skattepotensialet er enormt. Byen Köln i Tyskland har Europas største bordell og inntektene derfra er en viktig del av byens budsjett. Det er lett å tenke at det er "umoralsk" for staten å tjene penger på prostitusjon, men faktum er at her kan det være snakk om enorme summer som kan bidra til å finansiere viktige velferdsordninger - se f.eks. bare på hvordan kommunene sliter med å finansiere gode sykehjem. Man kan godt diskutere om det vil føre til mer eller mindre trafficking, men det viktigste for en stat er å sikre interessene til egne innbyggere og ikke å "redde verden".

Lenke til kommentar

Lovlig sexhandel er jo bra for samfunnet og de norske kvinnene som liker jobben sin.

http://www.youtube.com/watch?v=LtAtElpoRjo

Det er ikke mangel på norske horer i Norge. Synes dette yrket burde bli lovlig.

Når yrket blir lovlig kommer Norge til å få mer skattepenger. Akkurat nå får staten ingen skatt fra prostituerte fordi alle jobber svart. La prostitusjon bli lovlig herregud. Jeg skal åpne bordell. Gratis sex og blowjob til alle medlemmer på diskusjon.no hvis prostitusjon blir lovlig.

Lovligjering av dette vil:

1. Gjere kunden fornøyd
  2. Fjerne store andeler kriminalitet
  3. Fjerne store deler menneskerettighetskrenkelser og frihetsberøvelser
  4. Skape arbeidsplasser og tidligere nemnde punkter

Poenget er at om det blir korrekt gjennomført, så er det ein vinn, vinn situasjon. Det må selvsagt registrerest som ein normal bedrift og gå gjennom regelmessiger inspeksjoner samt forhalde seg til regelverk.

Endret av Reconzile
Lenke til kommentar

Lovligjering av dette vil:

1. Gjere kunden fornøyd
  2. Fjerne store andeler kriminalitet
  3. Fjerne store deler menneskerettighetskrenkelser og frihetsberøvelser
  4. Skape arbeidsplasser og tidligere nemnde punkter

Poenget er at om det blir korrekt gjennomført, så er det ein vinn, vinn situasjon. Det må selvsagt registrerest som ein normal bedrift og gå gjennom regelmessiger inspeksjoner samt forhalde seg til regelverk.

Absolutt og Staten får så store skatteinntekter. Det kan de absolutt ikke klage på. Det er også mange kåter kvinner som liker å ha enormt mye sex. Ser ikke på dette som negativt.

1. Kvinner får lønn og arbeidskontrakt

2. De blir beskyttet av norske lover og HMS følges

3. De får feriepenger og ferie

4. De betaler skatt til staten og penger til pensjonen sin

5. De får sykepenger for de dagene de føler seg dårlig til å komme på jobb

6. Arbeidsgiveren er ansvarlig for å skaffe legeundersøkelse for å sørge at kvinnene ikke har aids/hiv.

Akkurat nå er prostitusjon i Norge veldig negativ. De fleste jentene jobber som freelancer og har ikke rett på feriepenger og diverse. I tillegg mister staten store skatteinntekter. Vi burde rett og slett få ta en folkeavstemning om lovlig prostitusjon.

Demokrati handler om folket. La nå folket få lov til å bestemme da.

http://www.tv2.no/nyheter/utenriks/her-kan-du-ha-driveinsex-med-prostituerte-lovlig-4109845.html

Lovlig prostitusjon er bare positivt for samfunnet. Det kan også hindre kåte menn i å voldta kvinner på gaten.

Folk klager på voldtekt, men hva har staten gjort for å forebygge voldtekt???

Lovlig prostitusjon kan føre til forebygging av voldtekter. Dere som ikke har sett på dokumentaren ovenfor burde se den. De fleste prostituerte liker yrket sitt og jobber som hore fordi de liker å ha sex. Det er ikke noe de blir tvunget til. Blir bordeller lovlig så kan dere ikke akkurat si at kvinnene blir tvunget til å ha sex. Det er noe de har valgt å gjøre selv.

I tillegg kan vi også hindre at norske menn og kvinner blir smittet av aids/hiv fra horer i utlandet. Mange norske menn reiser til Thailand for å sex også kommer de hjem med aids og smitte kona sin med sykdom. Dette kan vi forhindre ved å lovlig sexbordeller i Norge.

Endret av Anvilycus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...