Tollari Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/sexmarkedet/artikkel.php?artid=10118291 De slipper nok billig unna, mens en kjent mann fra Norge ble straffet for visse "tjenester" i Riga. Det er tydelig hvem det egentlig er sexkjøpsloven gjelder for. Skal et forbbud utføres konsekvent, så skal det gjelde for alle! Kvinnelige horekunder og sexualforbrytere bør absolutt få samme strafferamme som menn. Et overgrep blir ikke et mindre overgrep kun fordi overgriperen er en kvinne. 5 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Skjønner fortsatt ikke logikken i at det er ulovlig å kjøpe en tjeneste det er lov å selge :S 7 Lenke til kommentar
hean Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Skal et forbbud utføres konsekvent, så skal det gjelde for alle! Kvinnelige horekunder og sexualforbrytere bør absolutt få samme strafferamme som menn. Et overgrep blir ikke et mindre overgrep kun fordi overgriperen er en kvinne. Hvem sier noe annet? Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Sexkjøp et overgrep ? Den var ny, hadde en dame betalt meg 1200kr for en halvtime med sex hadde jeg ikke tenkt på det som overgrep.. Men joa når det er kvinner som tar i mot penger da blir det jo overgrep, feministisk logikk.. 9 Lenke til kommentar
hean Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Sexkjøp et overgrep ? Den var ny, hadde en dame betalt meg 1200kr for en halvtime med sex hadde jeg ikke tenkt på det som overgrep.. Men joa når det er kvinner som tar i mot penger da blir det jo overgrep, feministisk logikk.. Håper du er mer fornuftig enn du gi uttrykk for i dette innlegget!! Lenke til kommentar
Populært innlegg Kazuo Skrevet 14. juli 2013 Populært innlegg Del Skrevet 14. juli 2013 (endret) Håper du er mer fornuftig enn du gi uttrykk for i dette innlegget!! Fornuftig? Sexkjøp er ikke et overgrep,tvinge noen til det er et overgrep. Feminister er nesten utelukkende gale. Hvor er jeg ikke fornuftig.. Endret 14. juli 2013 av DaniNichi 11 Lenke til kommentar
Tollari Skrevet 14. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2013 Sexkjøp et overgrep ? Den var ny, hadde en dame betalt meg 1200kr for en halvtime med sex hadde jeg ikke tenkt på det som overgrep.. Men joa når det er kvinner som tar i mot penger da blir det jo overgrep, feministisk logikk.. Jasså, du er altså villig til å la deg misbruke av en feit og stygg 60-åring for penger? Deg om det. Lenke til kommentar
Populært innlegg oddsmurf Skrevet 14. juli 2013 Populært innlegg Del Skrevet 14. juli 2013 Jasså, du er altså villig til å la deg misbruke av en feit og stygg 60-åring for penger? Deg om det. Så lenge han tar imot pengene og gjør det frivilig er det fortsatt ikke overgrep. -.- 11 Lenke til kommentar
hean Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Fornuftig? Sexkjøp er ikke et overgrep,tvinge noen til det er et overgrep. Feminister er nesten utelukkende gale. Hvor er jeg ikke fornuftig.. Det du ikke forstår er at selv om mange prostituerer seg frivillig er de som er tvunget inn i bransjen i ett stort flertall, derfor blir kommentaren din om dette veldig tom og kunnskapsløs. Hvis du tror at de fleste som prostituerer hadde gjort det hvis de hadde ett annet valg så lever du i en lykkelig "sexkjøpers" verden. 1 Lenke til kommentar
Tollari Skrevet 14. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2013 (endret) Så lenge han tar imot pengene og gjør det frivilig er det fortsatt ikke overgrep. -.- Tigging er også frivillig, men det vil jo Høyresiden forby mens de derimot vil legalisere menneskehandel. Merkelig retorikk. Endret 14. juli 2013 av Tollari Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Tigging er også frivillig, men det vil jo Høyresiden forby mens de derimot vil legalisere menneskehandel. Merkelig retorikk. Tigging påvirker i større grad andre mennesker som ferdes i det offentlige en prostitusjon og nei de skal på ingen måte legalisere menneskehandel. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Det du ikke forstår er at selv om mange prostituerer seg frivillig er de som er tvunget inn i bransjen i ett stort flertall, derfor blir kommentaren din om dette veldig tom og kunnskapsløs. Kan du dokumentere dette? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 (endret) Hvis du tror at de fleste som prostituerer hadde gjort det hvis de hadde ett annet valg så lever du i en lykkelig "sexkjøpers" verden. Sexkjøpet i seg selv er uansett ikke et overgrep. Edit: Det er mange som ikke 'vil' jobbe i såkalte normale jobber heller, men de må for å ha smør på bordet. Man kan ikke definere noen av de som overgrep uansett, så lenge folk velger det selv. Tvang er noe helt annet - det er først da det er overgrep. Endret 14. juli 2013 av KarpeSkrotum 1 Lenke til kommentar
hean Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Sexkjøpet i seg selv er uansett ikke et overgrep. Kan vel diskuteres... Jeg mener ihvertfall har du sex med noen som ufrvillig har kommet inn i "industrien" som ikke vil ha sex med deg men tvinges til det av sine "halliker" er man ganske klart skyldig i overgrep!!! Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 (endret) Jasså, du er altså villig til å la deg misbruke av en feit og stygg 60-åring for penger? Deg om det. Nei de fleste kan sette sin egen kundegruppe om de vil, og ikke ser jeg det som misbruk om jeg får betalt for en tjeneste jeg selv har utlyst til potensielle kunder.. Det du ikke forstår er at selv om mange prostituerer seg frivillig er de som er tvunget inn i bransjen i ett stort flertall, derfor blir kommentaren din om dette veldig tom og kunnskapsløs. Hvis du tror at de fleste som prostituerer hadde gjort det hvis de hadde ett annet valg så lever du i en lykkelig "sexkjøpers" verden. Jeg vet mange gjør det istedenfor for å jobbe en skitt jobb som gir 120kr timen med grønne klær på seg.. Slike som deg er kunnskapsløse, sex salg er en privat sak mellom de som velger selge seg og de som velger kjøpe, du har ikke en dritt med hva andre gjør din forbanna moralist. jeg trenger ikke kjøpe sex og ikke er jeg villig til å risikere 25k i en bot heller, har aldri vært på en strippeklubb engang så du preiker feil vei.. Endret 14. juli 2013 av DaniNichi 3 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Eneste morask kritikkværdige her er vel at guttene er såpass fattige at dem nærmest må prostituere seg, men på den andre siden hadde dem vel hatt det enda værre uten prostitusjonen. Lenke til kommentar
hean Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Eneste morask kritikkværdige her er vel at guttene er såpass fattige at dem nærmest må prostituere seg, men på den andre siden hadde dem vel hatt det enda værre uten prostitusjonen. I tilfelle som omhandler tråden og lignende forhold kan man selvsagt ikke betrakte som overgrep men er like vel en høy grad av utnyttelse. Uansett hadde de vel faktisk hatt der verre uten kvinner/menn som vil betale for deres "tjeneste". Heldigvis er det de selv som har tatt avgjørelsen, selv om det er i en presset økonomisk situasjon og det er ingen bakmenn som bruker tvang og tar det aller meste av fortjenesten. Lenke til kommentar
hean Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Jeg vet mange gjør det istedenfor for å jobbe en skitt jobb som gir 120kr timen med grønne klær på seg.. Slike som deg er kunnskapsløse, sex salg er en privat sak mellom de som velger selge seg og de som velger kjøpe, du har ikke en dritt med hva andre gjør din forbanna moralist. Synd du ser på det slik... Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Skjønner fortsatt ikke logikken i at det er ulovlig å kjøpe en tjeneste det er lov å selge :S Redusere etterspørsel samtidig som man ikke straffer eventuelle offer. Lenke til kommentar
Tollari Skrevet 14. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2013 (endret) Tigging påvirker i større grad andre mennesker som ferdes i det offentlige en prostitusjon. Med hvilken begrunnelse? På hvilken måte er en romtigger som selger et Folk er Folk-magasin annerledes fra en prostituert som selger sex på Karl Johan? Endret 14. juli 2013 av Tollari Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå