Jan Erik Engan Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Bokfink Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Usikker på arten, men ein nydeleg fugl i alle fall. Likar versjon 3 best. Synes komposisjonen er best her. Kansje burde du klona vekk grankvisten til venstre i biletet som verkar litt forstyrrande? Smak og behag dette;) Flotte fuglebileter du presenterer Jan Erik Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 14. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2013 Usikker på arten, men ein nydeleg fugl i alle fall. Likar versjon 3 best. Synes komposisjonen er best her. Kansje burde du klona vekk grankvisten til venstre i biletet som verkar litt forstyrrande?Smak og behag dette;)Flotte fuglebileter du presenterer Jan Erik Takker...ja tenkte det samme ang kvisten...men litt lat idag ;) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Nydelig - imponerende i full størrels Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 14. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2013 Nydelig - imponerende i full størrels Tusen takk;) Hjalp med litt mer brennvidde;) Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Flott bilde av denne ungfuglen, Jan Erik ! For min del så ser jeg først på nebbet og det røper for meg at det er snakk om en Fink og da er det nærliggende å tenke på en Bokfink som er i tenårene Lenke til kommentar
fugl-lie Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Hiver meg på kommentaren fra Birger Mulvik. Det er nok en bokfink ungfugl Lenke til kommentar
fugl-lie Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Men fuglen som passerer i bakgrunnen er jeg mer usikker på... Lenke til kommentar
Hans Olav Beck Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Der holder jeg nok med Birger. Vi har masse bokfink i hagen her, og denne er nok også en ung bokfink hunn. Flott bilde er det Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 15. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2013 Men fuglen som passerer i bakgrunnen er jeg mer usikker på... Hehe ;) Flott bilde av denne ungfuglen, Jan Erik ! For min del så ser jeg først på nebbet og det røper for meg at det er snakk om en Fink og da er det nærliggende å tenke på en Bokfink som er i tenårene Takker...ja fikk heller ikke nebbet til å stemme overens med en gransanger....takker for opplysningen Hiver meg på kommentaren fra Birger Mulvik. Det er nok en bokfink ungfugl Takker;) Der holder jeg nok med Birger. Vi har masse bokfink i hagen her, og denne er nok også en ung bokfink hunn. Flott bilde er det Takker for det Lenke til kommentar
Svein Oftedal Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Er nok en bokfinkungdom dette ja. Nok en fin presentasjon fra deg. Noe forstyrrende med det lysegrå feltet oppe til høyre i versjon 1. Holder på versjon 2, minus kvisten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg