Jentungen2 Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Sommerflora Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Likar orginalen best - fargane verkar meir naturlege. Likar valg av blendaropning som gjev akkurat passe djupneskarpheit. Litt usikker på utsnittet du har valgt, men det er smak og behag. Trur eg ville valgt eit breddeformat og plassert fluga oppe til venstre i billedflata og lete blomsterenga spre seg utover i høgre delen av billedflata. Berre nokre betraktningar Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 (endret) I grunn enig med Magnar her. Kunne sikkert tatt ett lite kutt på høyre side/topp?...for ett mer komprimert foto..ja kunne da henges på vegg dette? Endret 14. juli 2013 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 (endret) Delikat og vakkert - velger meg helt klart v1. Flott vinkling og utsnittet synes jeg er helt topp! Mht etterbehandlingen synes jeg veldig godt om den i v1 - ser forresten ikke noe korning her, men fargene og den beskjedne vignetteringen liker jeg godt. V2 synes jeg går for mye over i det grønne etter min smak, og korningen opplever jeg i grunnen som litt forstyrrende, men her snakker vi smak og behag. Jeg tror i alle fall at du kanskje ville få mer av det nostalgiske preget du søker ved å dempe det grønne, kanskje gulne litt i stedet. Endret 14. juli 2013 av Astrid E. Saltveit Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 15. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2013 (endret) Kjempe glad for dine betraktninger Magnar, interessant og spennendes, så takk så masse for tilbakemeldingen Tar det med meg videre Takk for kommentar Jan Erik, har lagt ut en V3 der jeg har strammet opp utsnittet litt og ser nok litt hva du sikter til, så takk for det Endret 15. juli 2013 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 15. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2013 Takk så mye for en detaljert kommentar til bildene mine, setter jeg stor pris på. Jeg bommet når det gjaldt korning i V1, det var bare noe jeg hadde prøvd ut, men valgte å ikke legge ut til slutt, gikk visst litt i surr Men en del korn i V2. Har lagt ut en versjon V3 der jeg har fjernet korn og strammet opp utsnittet litte grann, synes det ble bedre. Prøvde også ut litt rundt dine tanker om det grønne og gule, men ser nå at det ble i meste laget med gult på V3, men jeg ser hva du tenker om V2, du er nok inne på noe der, ble bedre mhp. `gammel` stemningen som jeg var litt ute etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg