Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva må til?


Party4life

Anbefalte innlegg

 

 

Hyggelig sagt :-) noen steder må en vel få ut frustrasjonen :-)

Du skulle vært i mine sko vettu, så skulle vi sett hvem som hadde suttra! takk for meg :-)

 

Ja, men jeg mener det faktisk seriøst. Hva er det du tror vi ufaglærte på et forum på internett kan gi deg som ikke en lege kan gi deg?

 

 

Og for å få deg fram så har jeg fått beskjed av legen at jeg har helseangst selv, og HAR vært i dine sko. Eneste forskjellen er at jeg godtok det når legen sa jeg var helt frisk.

Endret av Diskutant
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kunnskap er makt :)

Godtok diagnosen i begynnelsen, og i god tro dro jg til dps, prøvde ssri, mn når jg til de grader ble dårligere og dårligere så er det noe som ikke stemmer. Tror man kjenner sin egen kropp best egentlig, og når jg nå finner ut at jg har hatt/har kyssesyken så ja....hypotesene mine er der da ja desverre :(

Så du er 100% sikker at jeg har heleangst? :)

Lenke til kommentar

kunnskap er makt :)

Godtok diagnosen i begynnelsen, og i god tro dro jg til dps, prøvde ssri, mn når jg til de grader ble dårligere og dårligere så er det noe som ikke stemmer. Tror man kjenner sin egen kropp best egentlig, og når jg nå finner ut at jg har hatt/har kyssesyken så ja....hypotesene mine er der da ja desverre :(

Så du er 100% sikker at jeg har heleangst? :)

 

Når du fortsetter å lete etter diagnoser selv etter å ha fått en diagnose som stemmer overens med dine symptomer, så peker det i retningen helseangst i alle fall.

 

Jeg håper du klarer å slå deg til ro med at mononukleose er den riktige diagnosen, og at du blir bedre i løpet av de neste ukene :) Kyssesyken er utrolig kjedelig å ha, og kan være langdrygt. God bedring! :)

Lenke til kommentar

Når du fortsetter å lete etter diagnoser selv etter å ha fått en diagnose som stemmer overens med dine symptomer, så peker det i retningen helseangst i alle fall.

 

Jeg håper du klarer å slå deg til ro med at mononukleose er den riktige diagnosen, og at du blir bedre i løpet av de neste ukene :) Kyssesyken er utrolig kjedelig å ha, og kan være langdrygt. God bedring! :)

 

takk :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...