Gå til innhold

Anbefaling av ørepropper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anbefaler deg Monster Cables "Jamz". Utrolig gode ørepropper, og som du ser i navnet så lager Monster kabler hovedsaklig, så du får solid as fuck kabel (erfaring). Følger med en egen liten fancy bag. Skjønner virkelig ikke hva du vil med cover greiene. Monster har tatt med mange forskjellige størelser og former propper som du kan bytte på. Jeg har en mindre i venstre øre, idk why. Liker det best sånn.

Lenke til kommentar

Anbefaler deg Monster Cables "Jamz". Utrolig gode ørepropper, og som du ser i navnet så lager Monster kabler hovedsaklig, så du får solid as fuck kabel (erfaring). Følger med en egen liten fancy bag. Skjønner virkelig ikke hva du vil med cover greiene. Monster har tatt med mange forskjellige størelser og former propper som du kan bytte på. Jeg har en mindre i venstre øre, idk why. Liker det best sånn.

 

Jeg har Monster Turbines, storebroren til Jamz. De har en lyd som jeg tror passer for de som liker farget lyd og ikke lytter på en analytisk måte. De har mye bass og diskant. Du MÅ bruke en av de lange gummiproppene som ser ut som 3 propper for å få best mulig lyd! Du må ikke kjøpe ørepropper av "earbuds"-typen. De er generelt dårlige.

Endret av alexwb
Lenke til kommentar

Det er mye bass i Turbines og de har generelt grei lyd, kanskje ikke helt verdt 1400kr som de hadde som standard utsalgspris, men ellers ok. Triple flanges, ala "de lange tuppene med 3 deler" er de som isolerer best og gir mest bass, men jeg syntes at de var alt for slitsomme i øra. De minste tuppene fungerte best for meg, men selv med disse kunne det fort bli ubehagelig etter en halvtimes tid.

 

For de som er glad i mye bass så er Turbine et ganske godt valg, uten at bassen totalt overdøver alt det andre.

Lenke til kommentar

Det er mye bass i Turbines og de har generelt grei lyd, kanskje ikke helt verdt 1400kr som de hadde som standard utsalgspris, men ellers ok. Triple flanges, ala "de lange tuppene med 3 deler" er de som isolerer best og gir mest bass, men jeg syntes at de var alt for slitsomme i øra. De minste tuppene fungerte best for meg, men selv med disse kunne det fort bli ubehagelig etter en halvtimes tid.

 

For de som er glad i mye bass så er Turbine et ganske godt valg, uten at bassen totalt overdøver alt det andre.

 

De minste lange proppene med 3 deler fungerte best for meg også, men måtte bytte til de store fordi de små begynte å sitte igjen i øret når jeg dro ut selve høyttalerne. De er litt slappere i baken enn de store

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...