DementedAlbino Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Tenkte kjøpe inn en boks med trykkluft for å rengjøre maskinene er i hus, men prisen er jo mangedoblet siden sist jeg kjøpte noe slikt. Noen som har erfaring med å kjøpe dette i fra ebay? Ser en får 5 pakning med bokser ferdig levert for prisen av en her hjemme. Lenke til kommentar
Moromannen Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Jeg kjøpte fra komplett. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=631597 Var det et dårlig kjøp? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 14. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2013 Det er jo dyrt, og bruker fort en del når en har mange maskiner som skal rengjøres. Står nå mellom å kjøpe på ebay, eller kjøpe denne hos Staples: http://www.staplesbutikken.no/rengjoring-kantine-sikkerhet/pc-rens-og-rens-for-elektronikk/pc-rens-og-rens-for-elektronikk/rens-am-luft-pa-boks-400ml Alternativet er å finne en liten kompressor til rundt 400,- som jeg kan bruke til både rengjøring og diverse andre ting. Gjelder bare å finne ut om de har noen i den prisklassen som går på 220V. 12V er ikke noe problem å finne, så om noen vet om noen kompressorer i den prisklassen på 220V så skrik ut. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 (endret) Finn en 12V strømforsyning, lag den selv eller kjøp en billig PSU. Jeg kjøpte meg en slik 12V sak med litt kvalitet (var i aluminium) til noe 350kr og PSU fant jeg gratis. Kompressoren ligger i kabinettet. ^^ Rimeligste 230V jeg har sett kostet vel noe ala 850kr. Trykkluft på boks kostet 250kr sist jeg måtte ha, og det var siste gang... Tror ikke man finner noe rimeligere. De på 230V har jo mye mer utstyr, da de er ment for noe annet enn å fylle opp et dekk på bilen. F.eks tank, regulator og da også litt større motor. 850kr så jeg på Coop obs bygg elns. på tilbud. Endret 14. juli 2013 av Andrull Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 15. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2013 Kjøpte på staples jeg, enkelt og billig. Beste hadde nok vært en kompressor, men å kjøpe psu jeg må ha tilgjengelig hver gang den skal brukes er lite praktisk. Skal jeg først kjøpe kompressor er det greit at den kan brukes til flere ting der jeg ikke er avhengig av at jeg må ha en psu tilgjengelig. Må jeg kjøpe en 12V strømforsyning så kan jeg heller legge mer penger i det fra start å kjøpe en som går på 230V. Uansett, takker så mye for svar... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå