Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Alliere seg med uinteressante damer og kjærester potensielt truende mennpå byen som "beskyttelse"?


Anbefalte innlegg

Og likevel får du en trang til å ødelegge forholdene dies, stalke mobiltelefoner/facebooken dies osv.?

 

Interessant type du :p

 

Noen kvinner er så eksepsjonelt velskapt at prinsipper og regler blir lagt til side. Å ta en liten nysgjerrig titt for å avdekke et plott som ligger til rette for å booste egoet mitt over atmosferen er ikke det samme som stalking.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

4, 5 år i forsvaret, så nærkamp er simpelt vist du er rask nok ;-)

Hvor er du?, hadde gitt deg 500,- om du kunne demonstrert det trikset du nevnte oppe der på meg med guarden oppe :p

 

Noen kvinner er så eksepsjonelt velskapt at prinsipper og regler blir lagt til side. Å ta en liten nysgjerrig titt for å avdekke et plott som ligger til rette for å booste egoet mitt over atmosferen er ikke det samme som stalking.

Jo det er akkurat hva stalking er.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om vi er enig i at om to stykker avtaler at de skal møtes på ett herretoalett/plass uten vakter/politi med 3-4 andre som publikum er organisert så er vi på samme side. :)

Fylle-slåssing er på ingen måte organisert og bør ikke finne sted i det hele tatt. Derimot avtales det at man skal møtes på en egnet arena med helsepersonell, dommer og publikum er det plutselig noe helt annet.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som sitter her og vipper litt mer over på at han er et forumtroll? Jeg mener, denne typen må da lide av narsissisme, og de er ikke akkurat kjent til å verdsette meningen til forumbrukere, eller andre mennesker i det generelle. Hvorfor tar han seg tiden? Skryte? Han blir jo bare latterliggjort her inne.. Nei, troll troll.

 

Jeg har blant annet psykologi fra vgs og vet utmerket godt at jeg ikker er narsissistisk. Du resonnerer usammenhengende og inkonsekvent, da du tydlig ikke vet hva en mening er og hva som skiller den fra etterlysning om tiltaksrettede forslag. En mening er simpelt enn bare personlige preferanser, gjerne basert på uforklarlig emosjonelle standpunk, som for eksempel at man liker fargen blå og ikke rød, noe som selvfølgelig er uinteressant og irrelevant, men å utlyse livserfaringer i for å få substans fra likesinnede kan alltids bli interessant, og jeg har allerede mottat noen PM-er fra folk som kjenner seg igjen og som kan relatere som kan være meget nyttig på sikt.

 

Jeg blir forsøkt latteriggjort her inne. Det er noe annet, og jeg fnyser av det.Akkurat som om en god lærer fnyser av elever som ikke respekterer hans possisjon og forstyrrer læringsmiljøet som til slutt bare går utover dem selv. De må gjerne plusse seg selv, fnise og lage funnys, men at the end of the day så er det mine erfaringer og min innstilling som kommer til å gi resultater, mens flere av disse funnyene kommer til å ta noen livssvalg som vil resultere i skillsmisse, gjeldsslaveri og forpliktelser til familier de skulle sett seg foruten, som igjen fører til frustrasjon, som går utover meg og alle andre.

 

Det er ikke det at jeg ikke tror slike som primer4 ikke ville latt min fysikk snakke for seg selv, om jeg mot alle odds skulle finne de damene han henger rundt attraktive nok til å slå av en prat, men sinte, frustrerte menn er fortsatt en unødvendig last å bli møtt med på byen, og hadde disse mennene fulgt mine råd, ville vi sett langt mer suksessrate blant flere av dem, som ga mindre frustrasjon og sinne over på det mer kapable og potensielt skadelige hankjønnet, og lesset det over på de harmløse kvinnene, som hadde gavnet oss alle.

 

Derfor tar jeg meg "tiden", som om det liksom er så tidkrevende, til å vekke hvertfall de som kan vekkes å skape en bedre fremtid for menn med selvtillit og et et positivt ego, kontra å la dette destruktive imaget der menn skal være jævlig takknemlige for at kvinner setter sine "uskyldige" ben på de skittene gulvene vi har stelt i stand til dem og ikke våge å gjøre noe utav oss, men stå der som en personlig, sint og frustrert bodyguard som skal holde andre menn unna kvinner som skal få valse rundt å gjøre som de vil uten noen begrensninger, der andre menn må ta konsekvensene for dem, vedvare. Menn som meg skal ha frihet til å tøye grenser på byen uten å bli møtt med en legion av riddere styrt og diktert av sine herskerinner som bruker dronene sine til å få frie menn til å servere og tjene herskerinnene på byen, så alt jeg gjør på dette forumet er det rake motsatte av narsissime. Det er ærlig og oppriktig solidaritet som de tjener på å ta til seg.

Lenke til kommentar

Fylle-slåssing er på ingen måte organisert og bør ikke finne sted i det hele tatt. Derimot avtales det at man skal møtes på en egnet arena med helsepersonell, dommer og publikum er det plutselig noe helt annet.

Forskjell på flatfyll og ett par halvlitere. Forøvrig ser jeg ikke hvorfor folk er så hell-bent på dette, brukne neser kan fikses, blåøyner forsvinner med tid, tenner og kjever kan rekonstrueres, er somregel helsepersonell max 5 minutter unna i sentrum på nattestid uansett.

Lenke til kommentar

Forskjell på flatfyll og ett par halvlitere. Forøvrig ser jeg ikke hvorfor folk er så hell-bent på dette, brukne neser kan fikses, blåøyner forsvinner med tid, tenner og kjever kan rekonstrueres, er somregel helsepersonell max 5 minutter unna i sentrum på nattestid uansett.

 

Hvorfor skal mine skattepenger gå til å betale for lavpannet oppførsel som det du synes "er helt greit"? Latterlig holdning.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Forskjell på flatfyll og ett par halvlitere. Forøvrig ser jeg ikke hvorfor folk er så hell-bent på dette, brukne neser kan fikses, blåøyner forsvinner med tid, tenner og kjever kan rekonstrueres, er somregel helsepersonell max 5 minutter unna i sentrum på nattestid uansett.

 

Men i slike situasjoner er det sjeldent at det er en person disse slåsskjempene hører på, her snakker jeg om dommeren, som kan avbryte kampen når de måtte se det nødvendig. Da sikter jeg i mot at den ene parten kan være mer aggressiv og har et helt annet syn på hvordan slåsskampens utfall skal være enn den andre parten.

Du ville vell neppe sagt det samme som du gjør nå om vi to hadde tatt en slik slåsskamp og utfallet hadde vært at jeg hadde knust både pissoar, servant og toalett ved hjelp av fjeset ditt.

Og tro meg på dette, rekonstruksjon av fjes er en smertefull affære du helst vil slippe unna.

Slik sett kan det være fornuftig at en dommer er tilstede som kan avslutte kampen før det går så langt, og at medisinsk personell er sitter på sidelinjen klar med nødvendig utstyr, fremfor at du må vente 5-10 minutter på de. For i riktig situasjon kan faktisk 5 minutter være 5 minutter for lenge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Snip

Derfor er det lurt at begge har noen fortroende som ser på som kan avbryte ting om det trengs, dessuten så gir folk seg 9/10 ganger når motstanderen ligger å klynker på bakken, synd med den siste 1/10 gangen men sånn er det nå.

Hvorfor skal mine skattepenger gå til å betale for lavpannet oppførsel som det du synes "er helt greit"? Latterlig holdning.

Hva med basehoppere, skatere, bmx'ere, downhill syklister, andre som regelmessig knuser bein å tryner?

 

 

Kan avslutte med å si at jeg fortsatt mener bestemt at så lenge iallefall en av de to involverte har en bakgrunn i diverse kampsport så er kjangsen for større skader minimal.

Lenke til kommentar

 

Hvor er du?, hadde gitt deg 500,- om du kunne demonstrert det trikset du nevnte oppe der på meg med guarden oppe :p

 

*var

 

Om guarden din er oppe angriper eg beina og tar ut vitale balansepunkt, men di fleste pub helter som jeg har møtt på (møtte en del der jeg gjor tjeneste) gir seg forholdsvis lett, alternativt så satser mange før dem slår, da har du balansepunktet i pannen, evt halsen og nakke regionen, ta unna slaget og dra hånden utav ledd er det mange som gjør, men da viser det igjen etterpå, blir etter mel av sånt :p

Lenke til kommentar

Derfor er det lurt at begge har noen fortroende som ser på som kan avbryte ting om det trengs, dessuten så gir folk seg 9/10 ganger når motstanderen ligger å klynker på bakken, synd med den siste 1/10 gangen men sånn er det nå.

 

Med mindre denne personen har noen relevans til kampsport så er man like langt. Forhåpentligvis er han/hun feigere enn slåsskjempene og avbryter kampen for tidlig, fremfor når det allerede er for sent.

Om man drar hele kampen inn på en egnet arena med egnede folk tilstede med kunnskap om dette så er ihvertfall dette med på å bidra til at dette 1/10 tilfelle ikke skjer så ofte eller skjer i det heletatt.

 

 

Hva med basehoppere, skatere, bmx'ere, downhill syklister, andre som regelmessig knuser bein å tryner?

DIsse er sjeldent til aldri påvirket av alkohol og driver heller ikke på å skader andre for å forsvare rykte, stoltet eller dame/r/

 

Kan avslutte med å si at jeg fortsatt mener bestemt at så lenge iallefall en av de to involverte har en bakgrunn i diverse kampsport så er kjangsen for større skader minimal.

Det kan være, men det hjelper fortsatt ikke at du kan kampsport om utfallet blir som jeg beskrev tidligere.

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Men strengt tatt like unødvendig. Hvorfor skal det å hoppe utforr et fjell være mer akseptert enn å sloss i et smug?

 

Føler johanf har svart godt på det alt.

De utøver ikke sporten sin (for det er en sport under noenlunde kontrollerte former) med den hensikt å faktisk skade seg selv eller andre.

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Om guarden din er oppe angriper eg beina og tar ut vitale balansepunkt, men di fleste pub helter som jeg har møtt på (møtte en del der jeg gjor tjeneste) gir seg forholdsvis lett, alternativt så satser mange før dem slår, da har du balansepunktet i pannen, evt halsen og nakke regionen, ta unna slaget og dra hånden utav ledd er det mange som gjør, men da viser det igjen etterpå, blir etter mel av sånt :p

Finnes ikke noe lett måte å aktivt "fjerne" balansepunktet på motstander, er motstanderen litt erfaren vil han for eksempel stå lett på framsiden av føttene, holde fotstillingen skulderbred og innstinktivt prøve å komme seg på baksiden til det framste benet ditt samtidig som han utfører nivå-forandringende kombinasjoner typ, jabb mot annsikte, etterfulgt av spark mot bakside av lår, han vil "fake" spark og slag for å skape reaksjon og for eksempel gå for kne/slag mot lever akkurat i det du blokkerer ansiktet etc.

 

Går du unna en kort overhand right en gang vil han fort regne med at du gjør det samme på nytt også sikter han plutselig en meter forbi ansiktet ditt neste gang.

 

Og nei, man kan ikke altid forvente dette av random brautende bar-helter men man vet aldri så det er lurt å behandle alle med samme respekt. ;)

 

De utøver ikke sporten sin (for det er en sport under noenlunde kontrollerte former) med den hensikt å faktisk skade seg selv eller andre.

Har knekt, bristet, fått dratt ut av ledd og pådratt meg utallige fler hjernerystelser og skader på bmx/downhill/ht-dirtjump sykkel som 14-17åring enn det jeg har i basketak på byen, de varer tross alt somregel bare i 1-2minutter stk. og ja det kan gå skikkelig galt i basketak og men det skal likevel godt gjøre å emulere det å fly over en dosering og inn i ett tre i 70km/h med en knyttneve :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...