TityBoi Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Ikke allier deg med søppel. Du knekker de som prøver seg uansett, er ikke din skyld at de ikke kan beherske seg. 1 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Hvis Kalkunkrøll er en ekte person, så er dette rent gull. Haha det var dagens! Skjønte hva du mente, men tror du mente mer sånn: "Hvis kalkunkrøll faktisk er slik i virkeligheten, så er dette rent gull." Lenke til kommentar
martin1d Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 "og han virket som den typiske typen som sto der med lua i hånda og godtok at en sterkere mann gjorde seg kjent med dama hans." TS viser at han er en dominant alfa mann. 3 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Hadde jeg stått og pratet med ei jeg holdt på med på en uteplass og en sleip jævel kom å tydelig prøvde seg på hun og ikke ga seg selv om hun prøver å avvise han, (Og det ikke er en seriøs nattklubb hvor man man vinke til en vakt og nikke mot slepingen.) Så hadde jeg definitivt 9/10 ganger prøvd og få han med inn på ett toalett/ut for å ordne opp fysisk 100% fare&square, ikke fordi jeg vil verne over intervaret mitt som en huleboer men fordi jeg liker adrenalinet. følelsen av varmt blod mot knokene, spesielt om han får inn ett par bra leverslag som stunner meg og får meg nedd på bakken/mot en vegg og jeg må skvise ut de aller siste dråpene energi/viljestyrke for å komme meg fri sånn at jeg får en sjanse til å få inn den avgjørende overhand-righten eller headbutten. Artig hvor mange "tøffinger" som tror de har "vunnet" bare fordi motstanderen blør litt eller spytter ut noen tenner. Synes folk må slutte å se sånn ned på slåssing, blåveiser forsvinner med tid, tenner kan fikses, knekte neser kan dyttes tilbake, sår kan syes, synes du det er barbarisk ok, ingen som tvinger dere til noe. 2 flate hender mot ørene ødelegger balansenervene dine, neste steg er flat hand mot hannes venstre hals skrått ned mot nakken, til større dem da er til tyngre tar dem fallet. Brotip Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Ikke allier deg med søppel. Du knekker de som prøver seg uansett, er ikke din skyld at de ikke kan beherske seg. Protip: Det å oppføre seg som kalkunkrøll eller ta del i hans tankegang er ikke måten man får kvalitetskvinnfolk.. 4 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 (endret) 2 flate hender mot ørene ødelegger balansenervene dine, neste steg er flat hand mot hannes venstre hals skrått ned mot nakken, til større dem da er til tyngre tar dem fallet. Brotip Lol, hvordan skal du komme til ørene når han står der med guarden sin oppe???, og klarer du mot all formening å lande det der så vil mafakkaen garantert prøve forsvare hals/hode-området så ett ballespark hadde vært mer logisk. Sånn der munke-kyoshishyun funker generelt ikke. Brotip. Edit: seriøst, flate hender mot ørene vil samtidig åpne deg selv opp for en million forskjellige counter-slag, bortimot det siste man vil gjøre. Endret 15. juli 2013 av Primer4 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 (endret) Ekte menn trenger ikke å slåss for å vise sin dominans. Endret 15. juli 2013 av Hansien 6 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Ekte menn trenger ikke å sloss for å vise sin dominans. Handler ikke om å vise hvem som er sjef eller noe sånt barnslig. Handler om å finne ut hvordan ett basketak eventuelt hadde utspilt seg. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Ekte menn trenger ikke å sloss for å vise sin dominans. Så hvis jeg slår ut tenna dine og du griner så er du den dominerende siden du ikke greide å sloss? 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 (endret) Så hvis jeg slår ut tenna dine og du griner så er du den dominerende siden du ikke greide å sloss? Om du oppfører deg truende mot meg tar jeg i bruk andre metoder enn vold for å bli kvitt deg. e: Det vil ikke si at jeg ikke går til selvforsvar om en neandertaler kommer valsende bort til meg med knyttnevene sine klare. Endret 15. juli 2013 av Hansien 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 (endret) Den som slår har automatisk tapt i min bok, i hvert fall. Det er kun intellektuelt underlegne mennesker som går fysisk til verks. Endret 15. juli 2013 av Skurupu 4 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Og dama man opprinnelig sloss over befinner seg nå et helt annet sted, hos mannfolk som kan oppføre seg. 3 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Den som slår har automatisk tapt i min bok, i hvert fall. Det er kun intellektuelt underlegne mennesker som går fysisk til verks. Umotivert/blind vold er bak mål, men så lenge begge to er med på det synes jeg det er fint. De som dog har de mest underlegne intellektene er de som bare står og ser på i vantro med hendene i lommene samtidig som en knyttneve akselererer mot trynet dies. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Organisert slåssing er bare bra. Det er god underholdning. Jeg kan sette pris på det atletiske i det. Jeg har selv aldri slått noen, og jeg har heller aldri blitt slått. Dette fordi jeg er smart å backer ut. Det er ikke verdt å få en blåveis fordi man skal forsvare "æren" sin. Slikt betyr ikke noe uansett. 2 Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 15. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2013 Protip: Det å oppføre seg som kalkunkrøll eller ta del i hans tankegang er ikke måten man får kvalitetskvinnfolk.. Ingen kan kopiere meg selvfølgelig, men å hente inspirasjon fra meg å adoptere min filosofi lønner seg nok i lengden, om man vil ha ekte kvinner, og ikke statsfeminiserte, snerpete, kjerringimiterende, uorginale tupper som naivt innbiller seg at vi er interessert i noe annet enn det de har å by på mellom beina eller melkevalkene deres som i noen heldige tilfeller også kan se opphissende ut. Gudene vet at vestlige menn og gutter narres til å tro at kvinner med kvalitet eksisterer, ved å pakke dem inn i en kledelig dressjakke med et matchende kjørt, og kvotere dem inn på universiteter og i toppstillinger, for å skjule de hypergamiske tendensene de vanligvis benytter seg av rundt menn, men de nye sofistikerte og politisk assisterte måtene å anskaffe seg velstand på, forandrer ikke på det faktum at kvinner fortsatt kun bruker menns universiteter, arbeidsplasser, fortau, justisbygninger, kjøretøy og infrastruktur til å realisere seg selv på. Kvinner er ikke mer selvstendige nå enn før, de er bare blitt sydd enda tykkere puter under armene på, og da foretrekker jeg heller noen enkle nek, som viser stasen i all sin prakt og viser hva slags seksuelle attributter de har å tilby, i stedet for selvhøytidlige kvinner som skal ha oss til å late som om hun plutselig må oppvartes med intellektuelle samtaler og felles "verdier" bare fordi hun lever ut de illusjonene statsfeminismen vil ha oss til å se kvinner gjennom. Derfor må jeg vennlig avvise din vage og dårlige resonnering, da jeg får kvinner av den kvaliteten jeg ønsker meg, og ikke den kvaliteten staten skal ha meg til å kjøpe som påprakkes ved hjelp av feminiserte tupper jeg for lengst har innsett ubetydeligheten av. Lenke til kommentar
Populært innlegg BuffyAnneSummers Skrevet 15. juli 2013 Populært innlegg Del Skrevet 15. juli 2013 Vel, da er det ikke rart du har dårlig erfaring med kvinner. Går du etter søppel er det nettopp det du får, og fortjener. 11 Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 15. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2013 Vel, da er det ikke rart du har dårlig erfaring med kvinner. Går du etter søppel er det nettopp det du får, og fortjener. Jeg sluttet for lengst å forholde meg til søppel. Kvinnfolk som krever mer enn sex har jeg for lengst begynt å se bort i fra. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Jeg sluttet for lengst å forholde meg til søppel. Kvinnfolk som krever mer enn sex har jeg for lengst begynt å se bort i fra. Og likevel får du en trang til å ødelegge forholdene dies, stalke mobiltelefoner/facebooken dies osv.? Interessant type du 2 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Lol, hvordan skal du komme til ørene når han står der med guarden sin oppe???, og klarer du mot all formening å lande det der så vil mafakkaen garantert prøve forsvare hals/hode-området så ett ballespark hadde vært mer logisk. Sånn der munke-kyoshishyun funker generelt ikke. Brotip. Edit: seriøst, flate hender mot ørene vil samtidig åpne deg selv opp for en million forskjellige counter-slag, bortimot det siste man vil gjøre. 4, 5 år i forsvaret, så nærkamp er simpelt vist du er rask nok ;-) Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Organisert slåssing er bare bra. Det er god underholdning. Jeg kan sette pris på det atletiske i det. Om vi er enig i at om to stykker avtaler at de skal møtes på ett herretoalett/plass uten vakter/politi med 3-4 andre som publikum er organisert så er vi på samme side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå