Christian Søgaard Moen Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 lonely man Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Absolutt eit bra bilete dette! Likar komposisjon og utsnitt meget godt. Kansje burde du lysna skuggane for å få fram litt meir detaljar i dei mørke partia? Likar dette godt Lenke til kommentar
Christian Søgaard Moen Skrevet 14. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2013 takk takk lastet opp en ny versjon som er kanskje noe mer detaljer i det mørke partiet, men må si jeg likte bedre den første. Jeg gikk for å skape en veldig høy kontrast mellom forgrunn og bakgrunn. nesten bare gjøre en silluett ut av personen. men her tror jeg det blir veldig smak og behag. Vet ikke helt hvilket som er best teknisk, men takk for tilbakemelding! Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Einig, orginalen blei nok den beste Lenke til kommentar
Christian Søgaard Moen Skrevet 14. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2013 burde jeg kjøre opp hvitfargen litt i skyene? Lenke til kommentar
Christian Søgaard Moen Skrevet 14. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2013 la til et annet bilde også som jeg gjorde i samme stil Lenke til kommentar
chrissn Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Dette likte jeg veldig godt! Liker bildet men en person best, fin balanse!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg