Macklemore Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Heisann, drar til Frankrike imorra og lurer på noen ting. Er det mange bra butikker i Paris? Hvordan er prisene i forhold til de norske? Kan dere anbefale noen steder å shoppe? Trenger også å klippe meg, sparer jeg mye på å gjøre det der? Betaler ca 500 her hvor jeg bor, hva må jeg regne med å betale i Paris? Har dere noen andre tips som kan være lure når jeg er der? Takk på forhånd Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Hvor i Frankrike går turen? Prisene er generelt lavere, spesielt på varer som er høyt skattebelagt i Norge som alkohol og enkelte typer fransk ost. Klippet meg i Oslo igår for 140 kr, klippet raskt (ca. 5 min) og effektivt av en som har drevet med det i flere tiår. For 15 år siden kunne jeg finne på å klippe håret i den frisørsalongen i sentrum som for tiden var hottest. De hadde mye mer fancy utstyr og frisører med spesielle frisyrer, men de var veldig urutinerte og kunne rote rundt i håret mitt i 45 minutter uten helt å ha styr på hva de holdt på med. Skjevt ble det og det var ofte kutt som blødde. Kostet gjerne 400 kr. I en fransk storby burde det ikke være noe problem å få en god klipp for under 10 euro, men du finner sikkert også der inkompetente fjolls som tar langt mere. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 14. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2013 Skal bo ca 30 min unna Paris, men kommer til å dra inn til paris hver dag Tror du nivået er veldig lavt blant frisørene? Klarer de å lage sidecut for 10 euro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå