Korporal Kranium Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Hvis du bytter fra Telenor til Chess får du netcom sitt nett, som er dårligere, bytt heller til Talkmore / Onecall eller noe slikt. Talkmore har samme tilbud som Chess, 199,- måneden for 1000mb data og resten er såkalt "fri bruk" som for øvrig er juks og fanteri, men alle gjør det samme så Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Korporal, talkmore/onecall gir deg ikke 4g-dekningen til telenor, noe djuice gjør. for samme pris Lenke til kommentar
Daniel.ab Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Korporal, talkmore/onecall gir deg ikke 4g-dekningen til telenor, noe djuice gjør. for samme pris Hva skal du med Telenor sin 4G dekning når den uansett er strupet til 10 Mbit/s på dei fleste abonnement. 3G er ofte raskere enn det uansett. Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Hva skal du med Telenor sin 4G dekning når den uansett er strupet til 10 Mbit/s på dei fleste abonnement. 3G er ofte raskere enn det uansett. Det er vel ikke strupet på djuice sitt fribruk M ? Jeg hadde det en periode, og da var iallfall ikke mitt strupet til det. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Korporal, talkmore/onecall gir deg ikke 4g-dekningen til telenor, noe djuice gjør. for samme pris Det er feil. Talkmore tilbyr 4G (har hvertfall det på min S4 med Talkmore-abb), og alle de andre tjenestene som Telenor har, f.eks BankID på mobil og HD-Voice. Verver en Talkmore-kunde deg får du og ververen to måneder gratis månedsavgift. Lenke til kommentar
Daniel.ab Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Det er vel ikke strupet på djuice sitt fribruk M ? Jeg hadde det en periode, og da var iallfall ikke mitt strupet til det. I følge http://www.djuice.no/abonnement/priser/ må du ha nonstop XL for å få bedre enn 10 mb/s. Og med XL får du bare 20 Mb/s. Har testet Djuice M med full 4G dekning og du blir stupet til nøyaktig 10 mb/s opp og ned. Med Chess (Netcom) fikk jeg 13 mb/s ned på samme plass med 3G! 40 mb/s ned med 4G Lenke til kommentar
Olabukse3 Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Hahahah, struper 4G til 10 mb/s! Men hva i all verden skal man med 4G så lenge man har disse mikro-kvotene? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 En ting jeg liker med Chess/Netcom er deres 2 for 1-kino. Høres kanskje ut som en gimmick, men jeg og dama har spart masse penger for dette. Å betale 120 kroner hver for å se den nye Supermanfilmen virker ganske stivt, 60 er deirimot utrolig billig. Veldig lettvint å bruke det også. (eventuelt kan du være sleip, å si at du du spanderer på dama/kompisen din) Nå som det er så liten forskjell mellom operatørene kan sånne småting bli avgjørende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå