larsen_1 Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Runde Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 (endret) Synes det var noe kjent med en gang jeg så bildet, har vært på Runde denne våren selv, en flott plass og ett godt sted å være.En ganske bratt men lett frekommerlig vei ned fjellsiden du viser oss her og fint med den karakteristiske tåken som henger over fjelltoppene Endret 13. juli 2013 av Jentungen2 Lenke til kommentar
larsen_1 Skrevet 13. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2013 (endret) Formålet med å dra til denne øya var å ta bilde av denne Lundefuglen. Pga. værforholdene den dagen og tiden på døgnet var det lite fugler å se. Fikk likevel knipset et bilde av den. Syns da ikke bildet ble så bra som jeg håpet på så ville ikke legge det ut her, men her er likevel en link til fuglen jeg tok bilde av. Objektivet var Nikkor 70-300 av fuglen. Endret 13. juli 2013 av larsen_1 Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 (endret) Flotte skapninger, har ett par bilder av dem her inne jeg også Vi oppholdt oss på fjellet hele dagen og var derfor så heldige at vi fikk med oss når de kom inn på tidlig kveldingen ( i 18 tiden ) Syns nå forresten ikke bildet du linket til var så værst jeg da Endret 14. juli 2013 av Jentungen2 Lenke til kommentar
larsen_1 Skrevet 15. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2013 Flotte skapninger, har ett par bilder av dem her inne jeg også Vi oppholdt oss på fjellet hele dagen og var derfor så heldige at vi fikk med oss når de kom inn på tidlig kveldingen ( i 18 tiden ) Syns nå forresten ikke bildet du linket til var så værst jeg da Takker for det, mulig jeg legger bildet ut en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg