ORLY? Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Verdens Ende Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Dette bildet likte jeg veldig godt. Så enkelt, men på samme tid så fult av spennende og dramatiske elementer. Noe av det beste jeg har sett på en stund Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 17. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2013 Dette bildet likte jeg veldig godt. Så enkelt, men på samme tid så fult av spennende og dramatiske elementer. Noe av det beste jeg har sett på en stund Tusen takk wasco! Lenke til kommentar
arthon Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Fabelaktig teknisk kontroll på vannet. Ikke for skarpt ikke for slørete. Og lyset er fantastisk og veldig bra kontrollert i etterbehandlingen. Eneste minus; Bildet (eller et liknende) skriker etter å utfolde seg i bredt landskaps format. Dette er kunstnerisk kvalitet og er noe du bør fortsette med i veldig samme stil og uttrykk. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 26. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2013 Fabelaktig teknisk kontroll på vannet. Ikke for skarpt ikke for slørete. Og lyset er fantastisk og veldig bra kontrollert i etterbehandlingen. Eneste minus; Bildet (eller et liknende) skriker etter å utfolde seg i bredt landskaps format. Dette er kunstnerisk kvalitet og er noe du bør fortsette med i veldig samme stil og uttrykk. Tusen takk for konstruktiv kritikk, arthon. Skal se om jeg har noe lignende fra samme sted i breddeformat, så kan jeg småflikke litt på det og se om det gjør seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg