Gjest Slettet-9qGJlz Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Hei I 2012 november fiik jeg en samsung galaxy s2 av onkelen min. Oog helt siden da har jeg fått mye reklamer hver dag på mobilen. Og dette er irriterrende. og jeg syntas det er veldig underlig fordi det er ingen andre som har det slik. Pappa har likedan mobil som megg og får aldri reklamer, og ikke onkelen min heller da han hadde min mobil. Reklamene kommer på varsler-opplegget opp på mobiln og de er på internett. Hva kan være grunn til det?? Er det noen andre son har samme problemet?? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Er det SMS'er du snakker om, eller annen reklame? Hvis annet, fjern apps som ev er lagt inn av han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 (endret) Hvis du har fått den brukt av ham anbefaler jeg deg å kjøre en full reset. Og hvis du ikke allerede har fått deg din egen google konto, så lager du deg din egen i samme slengen. Formatter gjerne minnekortet også. Edit: og les dette: https://www.diskusjon.no/index.php?app=blog&module=display§ion=blog&blogid=1402&showentry=3517 Endret 13. juli 2013 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Hei I 2012 november fiik jeg en samsung galaxy s2 av onkelen min. Oog helt siden da har jeg fått mye reklamer hver dag på mobilen. Og dette er irriterrende. og jeg syntas det er veldig underlig fordi det er ingen andre som har det slik. Pappa har likedan mobil som megg og får aldri reklamer, og ikke onkelen min heller da han hadde min mobil. Reklamene kommer på varsler-opplegget opp på mobiln og de er på internett. Hva kan være grunn til det?? Er det noen andre son har samme problemet?? Det er sannsynligvis en app som forårsaker det. Du kan prøve å skru av datatrafikk + å skru av Wi-Fi. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Hvis du skrur av både data og wifi har du i praksis slått av telefonen. Ingen varig løsning... Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Dersom du får reklame som varsler øverst i venstre hjørne så bør du laste ned "AirPush Detector". Dette er ein biteliten app som søker etter airpush tjenester som kjører på telefonen. Det hender seg at enkelte apper inneholder slik reklame, særlig gjeld dette enkelte av dei dårligare appane som soundboards og liknande. AirPush Detector fungerte heilt utmerka for meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-9qGJlz Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Takk for svar folkens! Det setter jeg pris på! Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Alterativ til AirPush detector er f.eks Lookout sin Ad Network Detector. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lookout.addetector&hl=no Den leter etter alle former for reklame fra apper, ikke bare airpush. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå