kristina-9- Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Hvilke bra utesteder finnes i oslo med 20-21årsgrense? Gjerne med dansegulv. Lenke til kommentar
anneelisemyrglen Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 bare kjøp deg et dansegulv og fest hjemme Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Ei jente på 20 kommer inn på de fleste utesteder bare hun er i følge med en mann over den frivillige aldersgrensen på stedet.. Lenke til kommentar
Dudeliduu Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Hvilke bra utesteder finnes i oslo med 20-21årsgrense? Gjerne med dansegulv. Jeg synes det er lite bra og ofte veldig svingende fra lørdag til lørdag. Er dessverre mye bedre i byer som Stavanger, Trondheim og Tromsø. De beste opplevelsene jeg har hatt i Oslo er på Justisen (ikke cover) og Stardust (cover etter 12), mens jeg har en annen gang opplevd at det er helt tomt på f.eks Stardust Lenke til kommentar
Ede Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Ikke gidd å bruk penger på å dra ut i oslo, det er ikke verdt det. Hjemme-fester i oslo derimot kan være ganske så festligt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå