Runcie Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Hei. Kan dere gi meg råd? Jeg har et gaaaaaaaammelt anlegg (en NAD-forsterker og et par høytalere). Jeg har også en flat og smart Samsung-TV. Så har jeg en av de fancy nye smarte telefonene fra Samsung. Ja og en blu-rayspiller. Jeg ønsker meg noe som enklere kan kobles til TV-en. Jeg ønsker meg noe som jeg kan bruke til å spille av musikk trådløst fra telefonen min. Jeg ønsker meg noe som ikke har for mange deler (IKKE f.eks. surroundanlegg med mange høytalere) da jeg har unger som ikke klarer å holde fingrene fra ting. Kan en lydplanke være tingen? Evt hvilken? Andre forslag? Jeg har ikke tenkt å bruke så mange kroner (kanskje ca 3000?) da de nevnte ungene gjør at vi ikke kan/bør ha for dyre ting. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Nå skriver du ikke hva slags telefon du har, men B&W Zeppelin Air vil kunne gjøre jobben glimrende hvis det er snakk om en iPhone. Litt over budsjettet ditt, riktignok, men den er kanskje mulig å finne brukt? Lenke til kommentar
technicality Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Høres ut som lydplanke kan være tingen for deg ja. la til ett par linker for deg. men de gir ikke den beste lyden... http://www.lydogbilde.no/archive/test/lydplanker http://www.teknofil.no/artikler/fem_lydplanker_det_svinger_av/89815 Lenke til kommentar
Runcie Skrevet 13. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2013 Nå skriver du ikke hva slags telefon du har, men B&W Zeppelin Air vil kunne gjøre jobben glimrende hvis det er snakk om en iPhone. Litt over budsjettet ditt, riktignok, men den er kanskje mulig å finne brukt? Samsung galaxy note 2 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Litt avhengig av hva du har fra før, så tror jeg du vil gå ned i lydkvalitet om du går for en planke. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 En lydplanke kan nok være tingen. Mulig du for letthets skyld bør gå for en Samsung lydplanke. Mulig de har ett eget system som gjør at de kan samkjøre tingene sine litt enklere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå