OF5 Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Jeg skal i løpet av de neste ukene bestille min nye pc. Det jeg lurer på, er rett og slett om jeg kan overføre de gamle spillene mine over på den nye pcen. Det er kun selve spillene jeg skal ha overført, da de fleste av dem ikke er installert enda, altså er det ingen lagrede filer jeg skal ha over. Grunnen til at jeg spør om dette nå er fordi Steam har sommersalg, og jeg lurer på om jeg kan kjøpe de spillene jeg vil ha(som jeg skal spille senere på den nye pcen) nå, for så å hive de over på den nye pcen senere. Any ideas? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Når du logger på din egen steam konto på din nye pc, vil du ha de samme spillene. De knyttes til kontoen din, ikke til pc'en. Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 13. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2013 Så det var såpass simpelt ja.. ingenting å uroe seg for da! Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 men hvis du ikke gidder å laste ned alle på nytt er det bare å kopiere steam mappa og installere steam på nytt, da skal den oppdage alle spillene, har fungert for meg ihvertfall Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 14. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2013 Den er grei, takk for hjelp dere to! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå