L.. Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Greit dette er ikke helt en pc mod, men det er en ting jeg kunne tenk å ha ved pc'en min til å ha glasset mitt på. Og siden siden har så mange andre geniale mods så fortjener de en link også. http://metku.net/index.html?sect=view&n=1&...ster/index_eng2 Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Må bare si min er UTROLIG mye kulere en den der men jeg trenger klistre merker før jeg blir ferdig Lenke til kommentar
L.. Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 Så del det ut da gutten min. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Minner meg om en gang jeg drakk en drink i syden som var selvlysende, noe kult Var ikke "kjemisk selvlysende" tror jeg da Russisk radioaktiv vodka gløder vel selv i dagslys Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Må si det var stilfult, men hva er poenget med juletrebelysning inne i kassa? Den funker jo uten også Lenke til kommentar
L.. Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 Må si det var stilfult, men hva er poenget med juletrebelysning inne i kassa? Den funker jo uten også Det samme kan du si til de som maler sierra'en sin rød og teiper 2 striper over bilen etter på. Bilen går ikke fortere eller blir bedre. Men du får da mer enn nok oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 har lizzm ikke behov for oppmerksomhet da pcn står under bordet. Jeg er ikke den som drar med venner hjem for å spise pizza og studere kabinettet. Kanskje en pils og en film etterpå Lenke til kommentar
zyp Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 har lizzm ikke behov for oppmerksomhet da pcn står under bordet. Jeg er ikke den som drar med venner hjem for å spise pizza og studere kabinettet. Kanskje en pils og en film etterpå da kan du gå til et annet forum, for poenget med casemod forumet er jo å modde kassa, og du mangler visst interesse for det... Lenke til kommentar
gixer Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 har lizzm ikke behov for oppmerksomhet da pcn står under bordet. Jeg er ikke den som drar med venner hjem for å spise pizza og studere kabinettet. Kanskje en pils og en film etterpå Jeg har et vanlig, traust chieftech kabinet som har fått en "Thermaltake Coolmod" grill plassert i fronten. Jeg personlig synes at det er alt for lite, mens mine venner sier "herregud så harry" Blir litt forvirra.... Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Vennene mine sier også herregud det der var harry.. Men samtidig spørr de meg masse om hvordan og hvor og sånne ting (har chieftech med vindu og noe annet) Så tror de synest det litt kult innerst inne.. Lenke til kommentar
EC Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Tror jeg har satt et greit lys på saken i denne artikkelen: http://www.narvikidag.no/reportasjer_17/modder.html "Alle" flirer av rånere med senkede volvo 240, 18" alufelger, hull i potta og anlegg som tredobler verdien på skraphaugen. Men når alt kommer til alt, er folk gjerne interessert i hvordan ditt eller datt ble gjort... Lenke til kommentar
L.. Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 Genialt Yummy. Endelig har vi fått status som kunstnere. Da var det bare å søke inn på kunstnerhøyskolen eller få litt kunstner stipend og penge støtter osv. Hvor mye tror du jeg for solgt min casemod om 10år??? Hva med etter min død??? Gleder meg nesten til å dø. For da kan jeg bli rik. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Så del det ut da gutten min. Jeg må ha no klistre merker først, noe jeg må dra til sverige for og kjøpe Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Genialt Yummy. Endelig har vi fått status som kunstnere. Da var det bare å søke inn på kunstnerhøyskolen eller få litt kunstner stipend og penge støtter osv.Hvor mye tror du jeg for solgt min casemod om 10år??? Hva med etter min død??? Gleder meg nesten til å dø. For da kan jeg bli rik. Kanke du bare leke litt med pillene til bestemor a så berru morra de legge ut no hw på qxl Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Tror jeg har satt et greit lys på saken i denne artikkelen:http://www.narvikidag.no/reportasjer_17/modder.html Ganske genial artikkel egentli. *modde mini-itx kassa * Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå