Gå til innhold

CoasterGlow

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må si det var stilfult, men hva er poenget med juletrebelysning inne i kassa?

Den funker jo uten også  :roll:

Det samme kan du si til de som maler sierra'en sin rød og teiper 2 striper over bilen etter på. Bilen går ikke fortere eller blir bedre. Men du får da mer enn nok oppmerksomhet.

:lol::lol:

Lenke til kommentar
har lizzm ikke behov for oppmerksomhet da pcn står under bordet. Jeg er ikke den som drar med venner hjem for å spise pizza og studere kabinettet. Kanskje en pils og en film etterpå  :roll:

da kan du gå til et annet forum, for poenget med casemod forumet er jo å modde kassa, og du mangler visst interesse for det...

Lenke til kommentar
har lizzm ikke behov for oppmerksomhet da pcn står under bordet. Jeg er ikke den som drar med venner hjem for å spise pizza og studere kabinettet. Kanskje en pils og en film etterpå  :roll:

Jeg har et vanlig, traust chieftech kabinet som har fått en "Thermaltake Coolmod" grill plassert i fronten. Jeg personlig synes at det er alt for lite, mens mine venner sier "herregud så harry"

Blir litt forvirra.... :roll:

Lenke til kommentar

Genialt Yummy. Endelig har vi fått status som kunstnere. Da var det bare å søke inn på kunstnerhøyskolen eller få litt kunstner stipend og penge støtter osv.

Hvor mye tror du jeg for solgt min casemod om 10år???

Hva med etter min død???

Gleder meg nesten til å dø. For da kan jeg bli rik. :lol:

Lenke til kommentar
Genialt Yummy. Endelig har vi fått status som kunstnere. Da var det bare å søke inn på kunstnerhøyskolen eller få litt kunstner stipend og penge støtter osv.

Hvor mye tror du jeg for solgt min casemod om 10år???

Hva med etter min død???

Gleder meg nesten til å dø. For da kan jeg bli rik.   :lol:

Kanke du bare leke litt med pillene til bestemor a så berru morra de legge ut no hw på qxl

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...